سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیشه برای رسیدگی به مو، نمی‌توان به روش‌های شیمیایی و فیزیکی اتکا کرد؛ یعنی استفاده از شامپو و روغن تقویتی و ماسک مو و... کافی نیست. گاهی اوقات، باید موها و ریشه آن را به صورت داخلی تقویت کرد.

تنها زیبایی پوست مهم نیست. از قدیم و ندیم این مثل بر سر زبان‌ها بود که زیبایی و جمال یک بانو، به موهایش است. همین باعث شده بود تا توجه به سلامت مو، از همان دوران قدیم نیز مورد توجه باشد. امروز هم به همان صورت است. ما امروزه از محصولات بسیاری برای حفظ سلامت و زیبایی مو خود استفاده می‌کنیم. از جمله این محصولات، مکمل های تقویت مو هستند که از قضا، بسیار هم طرفدار دارند.

 

همیشه برای رسیدگی به مو، نمی‌توان به روش‌های شیمیایی و فیزیکی اتکا کرد؛ یعنی استفاده از شامپو و روغن تقویتی و ماسک مو و... کافی نیست. گاهی اوقات، باید موها و ریشه آن را به صورت داخلی تقویت کرد. به عبارت دیگر، باید مو را تغذیه کرد و ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به صورت خوراکی به بدن رساند. مکمل های تقویت مو، دقیقا همین نقش را بر عهده دارند. در ادامه، برخی از این مکمل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مکمل های برای تقویت مو

مکمل تقویت کننده مو Hairtamin

اولین محصول حاضر در این فهرست، کپسول مکمل هیرتامین است که از قضا، بسیار هم طرفدار دارد. این مکمل، ساخت کشور آمریکا است و هر آن چیزی که شما برای تقویت مو خود به آن نیاز دارید را، در خود جای داده است. به طور کلی، استفاده از محصول، موی شما را تقویت کرده، از ریزش آن جلوگیری می‌کند و به رشد مجدد، کمک می‌کند. اما خب در کنار این، خواص و فواید بسیار دیگری نیز دارد.

هیرتامین با وجود ترکیباتی غنی همچون ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین د3 و ویتامین‌های گروه ب، ویتامین د، رزماری، گزنه، و به علاوه حدود 20 تا 30 ترکیب دیگر، بهترین خوراک برای موی شما به حساب می‌آید. این محصول با وجود این ترکیبات، نه فقط برای مو مناسب است، بلکه در بهبود وضعیت ناخن‌ها و حتی پوست شما نیز تاثیری شگفت‌انگیز دارد. درست به همین دلایل است که مکمل مو هیرتامین، نه فقط در ایران، بلکه در بین مردم کل جهان نیز، محبوب است.

فرقی ندارد که چه نوعی مویی دارید، فرقی ندارد که چه نژادی دارید، یا چه جنسیت و چه سنی دارید، این مکمل می‌تواند برای شما مفید و کارآ باشد و تاثیرش را در کمترین زمان ممکن، آشکار کند. مکمل هیرتامین، فارغ از هرگونه مواد شیمیایی و سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات گیاهی، به قول معروف غذای موی شماست.

مکمل هیرتامین

کپسول تقویت مو Hairtamin MOM

خیلی از مکمل های تقویت مو موجود در بازار، برای مادران باردار یا شیرده، منع مصرف دارند. اما خب بدون شک، مادران نیز به استفاده از این مکمل‌ها نیاز دارند. به خصوص مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، معمولا با ریزش مو مواجه می‌شوند. زایمان بدون شک علاوه بر زیبایی‌ها و لذتی که دارد، تبعات منفی خود را نیز بر جای می‌گذارد.

این محصول از برند هیرتامین درست محصولی قبلی است، با این تفاوت که به طور تخصصی بر رفع نیاز مادران تمرکز دارد و این موضوع، حتی از روی نامش نیز پیداست. این مکمل تقویتی مو، با وجود ویتامین‌هایی همچون آ، ث، د، ای، ک، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی همچون زینک و آهن و مس و... به رشد مو کمک کرده، جلوی ریزش را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند.

هیرتامین مام

مکمل تقویت مو پاستیلی Goli

اینکه به جای استفاده از قرص و کپسول و داروهای تقویتی، بخواهیم پاستیل مصرف کنیم، اندکی عجیب است. اما خب به کمک برند گلی و محصول جدیدی که تولید کرده است، این امر نه تنها عجیب نیست، بلکه بسیار لذت‌بخش و مفید نیز هست. گلی، برندی است آمریکایی و از جمله برترین تولید‌کنندگان مکمل های تقویت مو در دنیا، به حساب می‌آید. به همین دلیل است که ما امروز آن را در این فهرست، جای داده‌ایم.

این محصول، بر پایه سرکه سیب درست شده است و سرشار است از ویتامین ث، ویتامینی که برای سلامت مو و بدن شما، حضورش بسیار اساسی است. علاوه بر این ویتامین، این محصول دارای ویتامین‌های دیگری از جمله ب9 و ب12 نیز هست و ترکیبات گیاهی دیگری نیز همچون عصاره چغندر و انار، در آن وجود دارد. خلاصه که 100 درصد ارگانیک است.

به طور کلی، این محصول در درجه اول به سلامت موی شما کمک می‌کند. از ریزش جلوگیری کرده، و به رشد مجدد کمک می‌کند. به علاوه، ریشه مو را نیز تقویت کرده و سلامت کلی مو را افزایش می‌دهد. در کنار تمام این خواص، این محصول سرشار از آنتی اکسیدان نیز هست و در تخلیه و دفع سموم بدن، بسیار موثر است.

 

قرص تقویت کننده مو هیالورونیک اسید MY Vitamins

به طور کلی، هیالورنیک اسید برای سلامت پوست به کار می‌رود، اما تحقیقات نشان داده است که  این ماده، نه تنها برای پوست شما مفید است، که برای مو نیز خواص بسیاری را به دنبال خواهد داشت. گفته می‌شود که این ماده به طور طبیعی در پوست و موی انسان وجود دارد، اما زمانی که تولید آن با خلل مواجه شود، باید آن را جور دیگری تامین کرد. مصرف قرص حاوی هیالورنیک اسید، یکی از همین راه‌هاست.

قرص هیالورونیک اسید مای ویتامینز  در وهله اول، آب مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. همانطور که می‌دانید، خشکی و کم‌آبی بدن، دلیل بروز مشکلات بسیاری در پوست و مو خواهد شد. استفاده از این قرص، می‌تواند این مسائل را برطرف کند. علاوه بر تقویت مو، شاداب و درخشان کردن و بهبود ظاهر مو، این محصول به سلامت پوست سر و صورت نیز کمک می‌کند.

 

مکمل تقویت مو Hair Burst

و در آخر، به عنوان آخرین عضو حاضر در فهرست بهترین مکمل های مو در بازار، به سراغ مکمل هیر برست می‌رویم. این محصول، حتی از نامش هم پیداست که برای به طور ویژه، برای تامین سلامت موی شما، تهیه و تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول نه فقط در ایران، بلکه در کل دنیا نیز محبوب است و بسیار طرفدار دارد؛ برای اینکه همه به خوبی از خواص و فواید و تاثیر شگفت‌انگیز آن، آگاهی دارند.

اگر ریزش مو دارید، یا اینکه موهای ظریف و شکننده‌ای دارید، استفاده از این محصول می‌توان علاج مشکلات شما باشد. این محصول، نه تنها ریزش مو را کنترل می‌کند، بلکه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند. از جمله ترکیبات فعال در این محصول، می‌توان به بیوتین، کلاژن، زینک، ویتامین آ، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و ای، اشاره کرد.

 

کلام آخر

حال که با بهترین مکمل های مو در بازار آشنا شده‌ایم، احتمالا از خود می‌پرسید که این مکمل‌ها را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ به هر حال، این قرص خوراکی، قرار است سلامت بدن ما را تامین کند و اگر تقلبی باشد، بدون شک ضرر بسیاری را برای ما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، لازم است که یک مرجع مطمئن برای خرید آن پیدا کرد.

پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین گاند شاپ است. این فروشگاه، تمامی محصولات خود را با ضمانت صد در صدی اصل بودن به فروش می‌رساند و همین خود نمادی برای اعتماد به این فروشگاه است. در گاندی شاپ، شما می‌توانید تمام محصولات معرفی شده در این مطلب را پیدا کنید و از آن مهم‌تر، با بهترین قیمت، تهیه فرمایید. حتی به لطف فروشگاهی در بندرعباس، می‌توانید به صورت حضوری نیز محصولات مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

ضمنا در گاندی شاپ مکمل های دیگری هم می توانید خریداری کنید که برای تقویت سیستم گوارشی بسیار مناسب است مثل قرص بلوتامین  که این محصول هم از برند آمریکایی هیرتامین می باشد.

همین طور این سایت متعلق به میترا باباخانی است که یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی می باشد و مشاور پوست و محصولات مراقبت از پوست هستند. پیج اینستاگرام میترا باباخانی را هم می توانید دنبال کنید.

همین امروز به سایت گاندی شاپ مراجعه کنید، شاهد تنوع محصولات در آن باشید و به کمک مشاوران متخصص در این مجموعه، زیبایی و سلامت مو و پوست و ناخن خود را به بهترین شکل، تامین و تضمین کنید.




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 101/4/2 | 5:1 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر