سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا سایت‌های وردپرس به پشتیبان نیاز دارند!؟

همانطور که میدانید وردپرس می‌تواند بهترین مدیریت محتوا برای طراحی سایت باشد. اما سوال اینجاست که پس از در نظر گرفتن وردپرس به منظور اجرای انواع سایت، آیا به پشتیبانی وردپرس نیز نیاز خواهیم داشت؟ هیچ تفاوتی ندارد که چه سایتی را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اید، آنچه که دارای اهمیت است وجود یک پشتیبان آنلاین وردپرس است تا بتواند موارد و مسائل پیش آمده را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

البته ناگفته نماند که پشتیبانی سایت های وردپرسی باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود، لذا باید از بکارگیری افراد تازه‌ کار برای این منظور جداً خودداری شود. با این حال شاید معتقد باشید که بکارگیری از پشتیبان وردپرس چندان دارای اهمیت نیست و اگر بنا بر شرایط؛ در سایت وردپرس، اختلال یا مشکلی دیده شد با سر و کله زدن، می‌توان ایراد پیش آمده را رفع کرد. اما اجازه دهید که دلایل مهم بکارگیری از یک پشتیبانی وردپرس را با شما در میان بگذاریم تا در اسرع وقت برای استفاده از یک پشتیبانی سایت وردپرس اقدام کنید.

دلایل اهمیت استفاده از پشتیبان وردپرس

اینکه چرا باید از یک متخصص وردپرس در سایت استفاده کرد سوال بسیار با اهمیتی است که پاسخ آن را می‌توان در بخش‌های زیر خلاصه کرد:

* بروزرسانی سایت

وردپرس به صورت ماهانه بروزرسانی‌هایی را به داشبورد این مدیریت محتوا ارسال می‌کند و مدیران وب‌سایت‌ها موظف هستند که آن را در نظر بگیرند. اما موضوع اینجاست که بسیاری از مدیران دانش کافی برای نحوه بروزرسانی سایت را ندارند و بدیهی است که برای انجام چنین موردی نیاز به یک متخصص خواهند داشت. از طرفی گاهاً اتفاق می‌افتد که با انجام بروزرسانی، به دلیل نقص در پرونده‌های وردپرس، سایت از دسترس خارج می‌شود که در این گونه مواقع اهمیت استفاده از یک پشتیبانی وردپرس بیش‌ازپیش به چشم می‌آید.

* اجرا و حفظ امنیت سایت

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای هر نوع سایت چه وردپرس و چه دیگر مدیریت محتواهای موجود دارای اهمیت است، اجرا و حفظ امنیت سایت است. در واقع با توجه به اینکه وردپرس تحت حملات DDoS قرار می‌گیرد، چنانچه از امنیت قابل توجهی برخوردار نباشد، ممکن است به اطلاعات سایت آسیب وارد شود. ضمناً گفتنی است که در نظر گرفتن مسائل امنیتی فقط توسط افراد متخصص قابل انجام است که در این صورت بکارگیری از یک پشتیبان سایت وردپرس بهترین راه‌حل انتخابی است که باید توسط مدیران سایت‌های مختلف در نظر گرفته شود.

* رفع مشکلات سایت

سایت‌هایی که با وردپرس راه‌اندازی می‌شوند به دلیل آنکه می‌توان در کدنویسی‌های آن تغییرات ایجاد کرد، ممکن است در بعضی از شرایط، کلیت اجرای سایت را دچار اختلال کند. بنابراین برای رفع آن، نیاز به یک پشتیبانی وردپرس است، تا به سرعت موارد پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد. به طور کلی مشکلات سایت‌های وردپرسی را می‌توان به بخش‌های مختلفی مانند قالب، افزونه‌ها، تنظیمات مدیریت وردپرس و مواردی از این دست تقسیم بندی کرد. ضمناً ناگفته نماند که هرچه زمان بیشتری برای رفع ایرادات سایت وردپرسی در نظر گرفته شود، احتمال نادیده گرفتن گوگل و حذف از نتایج افزایش می‌یابد. بنابراین در صورت رخ دادن مشکلات اساسی حتماً از یک پشتیبانی سایت های وردپرسی استفاده کنید.

 

 

* نصب افزونه و قالب

گاهاً پیش می‌آید که مدیران سایت‌ها به قالب و افزونه‌های مختلفی نیاز پیدا کنند و به دلیل آنکه تخصص کافی برای نصب این موارد ندارند، احتیاج به افراد باتجربه در این زمینه خواهند داشت. از طرفی مدیریت افزونه و قالب و یا تنظیم درست هرکدام، سواد سئو و وردپرسی می‌خواهد که پرواضح است که فقط به دست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین از دیگر مواردی که برای رفع و رجوع آن نیاز به یک پشتیبان وردپرس است، نصب افزونه و انواع قالب نام دارد.

* همگام بودن با موتورهای جستجو

از جمله موارد بسیار مهم برای پیشرفت یک سایت، توجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو به سایت‌هاست که بررسی این موضوع فقط بدست افراد متخصص قابل انجام خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید در کسب و کارتان پیشرفت‌های آنچنانی داشته باشید، حتماً با استفاده از یک پشتیبانی وردپرس که می‌تواند اطلاعات مفیدی را از موتورهای جستجو در اختیار شما مدیران قرار دهد، استفاده کنید. این افراد حتی می‌توانند ربات‌های موتورهای جستجو را بررسی کنند تا به شما در راه کسب رتبه‌های مناسب در کلمه‌های کلیدی دلخواه کمک نمایند.

* تجزیه و تحلیل سایت

مسلماً پیشرفت هر سایت منوط به بررسی‌های دوره‌ای توسط افراد باتجربه و متخصص است. از این رو باید از افرادی استفاده کرد که در این حوزه کاملاً مسلط هستند. پشتیبان‌ سایت‌ های وردپرس معمولاً در این خصوص می‌توانند بهترین کمک‌ها را برای صاحبان سایت‌ها در نظر بگیرند که این مهم نیز فقط با تجزیه و تحلیل کامل سایت امکان‌پذیر خواهد بود. از مجموعه کارهایی که در این بخش توسط یک پشتیبانی سایت وردپرسی انجام می‌شود، می‌توان به بررسی ورودی‌ها، ثبت یا عدم ثبت شدن لینک‌ها در گوگل، بررسی ارورها در سایت‌مپ و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

 

چرا هر سایتی به پشتیانی سایت نیاز دارد ؟

هر سایتی نیازمند پشتیانی دارد البته نوع پشتیبانی و نیاز به پشتیبانی در هر سایتی یکسان نیست ، ممکن است یک سایت فقط به اندازه ای نیازمند پشتیبانی سایت باشد که فقط سایتش به درستی نمایش داده شود ، اما برخی دیگر از سایتها که سایت های پویا نام دارند مانند سایتهای فروشگاهی ، خبری ، خدماتی و … نیازمند پشتیانی سایت بیشتری هستند گاها برخی از این سایت ها نیازمند یک تیم کوچک و بزرگ پشتیبانی سایت هستند مانند سایتهای بزرگ مثله دیجی کالا .

اما فروشگاه های کوچک تر هم نیازمند یک نفر یا یک تیم پشتیانی هستند تا محتویات هر صفحه از سایتشان را وارد کند ، عملکرد فنی صفحات سایت را هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری به حدی برساند که بازدید کننده ای که وارد سایت میشود به هدفی که دارد برسد و مجدد به سایتتان سر بزند همچنین سایت و تمام صفحات باید برای خزش ربات های گوگل بهینه باشد .

اهمیت پشتیبانی سایت

خدمات و وظایف دیگر پشتیبانی سایت شامل : بارگذاری محتویات داخلی صفحات ، بهبود ظاهری و فنی سایت ، حفظ امنیت و اطلاعات سایت ،‌ بروزرسانی و آپدیت نگه داشته سایت ، ساخت صفحات جدید ، رفع ایرادات و خطاهای احتمالی و …

به طور کلی سایت زمانیکه تازه طراحی میشود تنها شامل چند صفحه مانند صفحه خانه ، تماس ، درباره ما و صفحه خدمات یا محصولات است، در فرآیند پشتیبانی است که سایت شروع به رشد میکند و هم از لحاظ عملکرد ، محتویات ، ظاهر و … تبدیل به سایت قوی و معتبر میشود که به نیاز های مختلف بازدید کنندگان پاسخ میدهد .

تفاوت نوع پشتیبانی سایت در چیست ؟

خدمات پشتیبانی سایت تاپ وردپرس متفاوت است ، یک نوع پشتیبانی سایت به منظور پاسخگویی به مشتریان سایت میباشد که این بخش نیازمند تخصص فنی و خاصی نیست و تنها پشتیبان باید در مورد محصول و خدمات سایت اطلاعات کافی داشته باشد تا پاسخگوی سوالات و نیاز های مشتریان در فرآیند خرید یا مشاوره باشد .

اما بخش اصلی پشتیبانی سایت که معمولا صاحبین سایتها به دنبال همچین پشتیبانی برای سایت هستند این نوع پشتیبانی سایت با قبلی کاملا متفاوت است ، این نوع پشتیبانی که احتمالا شما هم به دنبالش هستید ، پشتیبانی برای کارها و فعالیت های عملی سایت میباشد که شامل موارد فنی و تخصصی زیادی است .


تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترین سرویس پشتیبانی وردپرس

اکنون که با وظایف پشتیبان وردپرس و مزایایی که استفاده از این سرویس می‌تواند برای وب‌سایت وردپرسی ما به همراه داشته باشد آشنا شدیم، لازم است که تاپ وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی در این حیطه در حال فعالیت هستند، اما به نظر شما تمامی وب‌سایت‌ها و کارشناسان از یک سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبیعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل‌های پشتیبانی برنزی، نقره‌ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند. تاپ وردپرس معتقد است که پشتیبانی وب‌سایت وردپرسی یک امر بسیار مهم بوده و باید جدی گرفته شود. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر مزایای پکیج‌های پشتیبانی ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشیم، می‌توانیم بگوئیم که در این پکیج‌ها بک‌آپ‌گیری هفتگی، به‌روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظیمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود کردن دیدگاه‌ها و ثبت‌نام‌های اسپم، تجزیه و تحلیل عملکرد کلی سایت، فعال کردن SSL، تهیه گزارش از ایرادات وب‌سایت، افزایش سرعت و افزایش امنیت سایت وردپرسی و… ارائه شده است.

علاوه بر این، با کمک تاپ وردپرس می‌توانید در رابطه با سئو و بهینه‌‌سازی وب‌سایت خود مانند آموزش سئو رنک مث مشاوره‌های موثر و کارآمد دریافت کنید. دوستان، فراموش نکنید که در قرن 21 و در سال 2022 تقریباً هر موضوعی وابسته به اینترنت و تکنولوژی است؛ در نتیجه تنها راه چاره برای کسب سود از این تغییرات همگام شدن با دنیای مدرن و جدید می‌باشد. خرید، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طریقی درگیر با اینترنت هستند. اگر وب‌سایت شما از نوع وردپرسی است، شک نکنید که استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس می‌تواند در مسیر رشد و توسعه بسیار کمک‌کننده باشد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن این موضوع وب‌سایت خود را به یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای هم‌چون تاپ وردپرس بسپارید!

 

منبع : دیار میرزا




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/6/28 | 3:55 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر