سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در اندیشه ی نوین، قانون جذب در واقع باوری است که می توان براساس آن با تمرکز بر روی افکار مثبت و یا منفی خود، آن چه را که می خواهند به دست آورند. قطعا هیچ کسی دوس ندارد که افکار منفی خود را تحقق بخشیده و به آن ها جامه ی عمل بپوشاند اما همه ی افراد از کوچک و بزرگ و زن و مرد تمایل دارند تا به هر آن چه که می خواهند برسند و آن را جذب نمایند.

به کمک قانون جذب افراد می توانند به خواسته ها و رویا هایی که ممکن است سال های زیاد برای داشتن آن تلاش می کرده اند، در مدت زمان کوتاهی نائل آمده و زندگی خود را به شکلی که خود دوست دارند ترسیم کنند. در واقع شما با فراگیری قانون جذب یاد می گیرید همچون نقاشی چیره دست، علاقمندی ها و خواسته های خود را به زیبایی به تصویر کشیده و آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.

مطابق با این قانون مردم و ذهن آن ها انرژی خالصی دارند که برای جذب افکار مثبت درون ذهن تنها کافیست تا به آن باور داشت و با تمرین های مداوم باعث شوید تا این انرژی های هم سوی ذهن و افکار مثبت یدیگر را جذب کرده و رویا های شما را محقق سازند. سلامتی، ارتباطات مثبت و قوی، ثروت و ... از جمله افکار مثبتی هستند که با تکرار و مراقبت می توان آن ها را جذب نمود.

تفکر اندیشه ی نوین در قرن نوزدهم شکل گرفت و بر این اساس افراد توانستند تا با ترکیب افکار و احساسات مثبت، فرصت های مثبت را جذب کرده و از ان به نفع پیشرفت در زندگی خود بهره ببرند. این قانون که می توان از آن به عنوان راز های به دست آوردن موفقیت نیز یاد نمود، در واقع نیرویی از سمت پروردگار متعال است که با کمی تلاش و تمرکز می توانید آن را به دست آورده و از آن در جهت موفقیت خود به کار گیرید.

چگونه کارشناس جذب شویم؟

 شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که حال با همه ی این تفاسیر چگونه می توانیم کارشناس جذب شده و تمامی ذرات عالم را با خود همسو کنیم تا به رویا ها و اهداف مان نائل آییم. در پاسخ باید بگوییم که از آن جایی که برای فراگیری قوانین جذب نیاز به یادگیری روش های علمی و عملی و نیز تمرین و تکرار روش ها دارید بایستی از کلاس های پرورش فکر استفاده نمایید.

دوره های آموزشی پرورش فکر که توسط امیر شریفی برگزار می شود یکی از بهترین دوره های آموزش قانون جذب در ایران است که همه ساله تعداد زیادی از علاقمندان از سرتاسر کشور عزیزمان ایران در آن حضور پیدا می کنند. این دوره ها که به صورت آنلاین برگزار می شوند زمان و هزینه ی زیادی را از شما صرف نمی کنند و شما با شرکت در این دوره ها تنها در مدت زمان 9 ماه می توانید تمامی آن چه را که برای جذب علاقمندی های خود نیاز دارید فرا گیرید.

امیر شریفی که برای کسب این تجارب و آموزش قانون جذب، خود شکست های زیادی را متحمل شده، در این کلاس ها می کوشد تا در کنار آموزش های دقیق و علمی، تجارب خود را نیز به فراگیران آموزش داده تا شما بتوانید پس از پایان دوره ها تغییرات تفکر و قدرت جذب را در خود به صورت ملموس مشاهده نمایید.

همچنین امیر شریفی با اطمینان به خود و مواردی که در این دوره ها آموزش می دهد، بازگشت هزینه ها در 3 ماهه ی اول آموزش را به طور کامل تضمین نموده است. به این معنا که شما هزینه ی دوره ها را به صورت ماهیانه پرداخت می کنید و چنانچه در 3 ماهه ی اول این دوره تغییری را در خود احساس نکردید، می توانید تمام هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرید و از شرکت در مابقی دوره ها انصراف دهید.

دوره های آموزش قانون جذب

دوره های آموزش قانون جذب امیر شریفی شامل سرفصل های زیر می باشد:

  • خواب‌وبیدار

  • ارتعاش و مدارها

  • اگر اسکار را می‌گرفتم

  • شنا کردن در جهت جریان

  • سودوکو و تغییر اطرافیان

  • اهداف ناخواسته مشخص می‌شوند

  • قطب‌نما

  • نقش خاطرات

  • جایگاه توبه

  • شکرگزاری پاک‌سازی

  • 2 فایل تخصصی روابط 

  • 2 فایل تخصصی ثروت

  • 2 فایل تخصصی سلامتی

شما در این دوره ها می آموزید که تاثیر خداشناسی در جذب علاقمندی ها چیست و چگونه می توان با تکیه بر علم و قدرت لایزال خداوندی به خواسته ها رسید. همچنین توجه کنید که آموزش قانون جذب به طور کامل در دوره های مقدماتی و پیشرفته در موسسات دیگر چیزی بالغ بر 8 میلیون تومان برآورد می شود. این در حالی است که دوره های قانون جذب موسسه پرورش افکار امیر شریفی کمتر از 1 میلیون تومان می باشد، که این می تواند شرکت در این دوره ها را برای تمامی افراد با هر سطح درآمد امکان پذیر سازد.

علاوه بر این، این موسسه تلاش دارد تا با قسط بندی دوره ها، شرکت در آن را بسیار سهل و آسان کند تا در جامعه ای که بسیاری از افراد به دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی، تصور پوچی دارند و یا امکان رسیدن به آرزو هایشان را ناممکن می دانند نیز به زندگی بازگشته و بتوانند عنان ذهن خود را در دست بگیرند.

ارائه ی راهکارهای عملی برا جذب، تمرین بر روی باور ها، دور ریختن افکار منفی و تقویت افکار و احساسات مثبت می تواند نتیجه ی شرکت در این دوره ها باشد که زندگی شما را دگرگون کرده و آرزو های غیر ممکن را نیز ممکن می سازد. همچنین آموزشتجسم خلاق،توکل و حسن ظن به پروردگار نیز از دیگر مباحثی است که به طور جامع و کامل در این دوره ها آموزش داده می شوند.

علاوه بر این راز و رمزهای برخورداری از روابط عالی و شایسته، روش های جذب ثروت و نیز شیوه های صحیح پاکسازی نیز در این دوره ها مطرح می شوند تا شما بتوانید بر اساس افکار غالب، انتظارات و نیز تمایلات خود، شرایط و تجارب مربوط به خود را رقم بزنید. چرا که شرایط زندگی شما مطابق با رویکرد های ذهنی، خصوصیات و عادات شما تغییر کرده و زندگی شما را در جهت پیشرفت و یا عقب گرد به پیش می برد. بنابراین شما با آموزش مراحل قانون جذب می آموزید که از بازگشت و یا حتی درجا زدن دوری کرده و همواره در مسیر پیشرفت باشید.





تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 101/1/18 | 7:17 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر