سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش آنلاین کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس در ظرفیت های 9000 تا 30000btu  برساعت تولید می شوند. تعیین ظرفیت این کولر گازی ها به نوع منطقه جغرافیایی اعم از گرمسیر و معتدل می باشد و همچنین به متراژ و مساحت محیط مورد نظر شما بستگی دارد. این کولر گازی از مزایای زیادی برخوردار است که باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

این سیستم دارای کمپرسور قدرتمندی است که باعث می شود هوای مطلوب تولید کند. این محصول دارای راندمان و بازدهی بالای است و با کمترین میزان انرژی در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به حد دلخواه می رسانند.

جی پلاس

امروزه خرید کولر گازی به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از رایج ترین شیوه های خرید محسوب می شود. که خرید اینترنتی برای فروشنده و مشتری بسیار به صرفه تر است. به این علت که در وقت خود صرفه جویی می کنید. به علاوه شما از این طریق می توانید کالای مورد نظر را با دیگر کالاها مقایسه کنید و یک انتخاب به صرفه داشته باشید.

مزیت خرید آنلاین کولر گازی جی پلاس

راحتی خرید اینترنتی

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در انرژی

مقایسه قیمت کالاها

دسترسی به نظرات مصرف کننده ها

حق انتخاب در خرید های آنلاین وجود دارد

عدم محدودیت در انتخاب

انواع کولر گازی جی پلاس و ویژگی های آن ها

کولر گازی داکت اسپلیت جی پلاس GCD_36L6HR1 یکی از محصولات پرفروش برند جی پلاس است که از دو یونیت تشکیل شده است :  یونیت داخلی ، یونیت خارجی

در ساخت هر کدام از این یونیت ها از قطعاتی استفاده شده که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند، مثلا کندانسور و کمپرسور موجود در یونیت خارجی و فن و هواساز در یونیت داخلی هر کدام کیفیت خود را کاملا حفظ کرده و کارشان ایجاد  تهویه مطبوع می باشد. این کولر گازی دارای مزیت های همچون :

سازگار بودن با تمام نقاط کشور و مناسب برای واحد هایی تا 60 الی 80 متر مربع

قابلیت نصب در سقف کاذب

قابلیت اتصال به کویل آب گرم

مجهز به ریموت کنترل دیجیتال

گاز مبرد R410a

کمپرسور روتاری مناسب برای آب و هوای معتدل

برخوردای از صفحه نمایشگر لمسی

امکان تغییر جهت پره های محصول

دارای قابلیت سرمایش و گرمایش



انواع کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس GAC_FH48L3 از جمله کولرهای ایستاده ساخت برند جی پلاس محسوب می شود. این محصول فوق العاده برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب است و ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آن به ترتیب برابر BTU/H448000 و49000 می باشد.

مبدل حرارتی و پنل خارجی این دستگاه از عمری طولانی مدت برخوردار است چرا که دوام زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. حسگرهای حرارتی هوشمند در این نوع کولرها برای اسکن دما به کار می روند و شما می توانید سرعت فن و دما، سرمایش و گرمایش را بر اساس میل خود و نوع آب‌ و هوا تنظیم کنید.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که عمل سرمایش و یا گرمایش را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد  و به سبب دارا بودن ویژگی سلامت، محیط مورد نظر را از هرگونه باکتری و ویروس پاک می کند.

این محصول دارای ویژگی های مانند:

مصرف برق بسیار پایین که موجب صرفه جویی در هزینه های نهایی خواهد شد

قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی

کمپرسور قدرتمند از نوع روتاری (Rotary )

ابعاد مناسب برای تامین هوای گرم و سرد در فضاهای بزرگ مثل رستوران ها، شرکت ها و غیره

 

خرید آنلاین

جمع بندی

امروزه بیشتر خرید ها به صورت آنلاین انجام  می شود که خرید کولر گازی جی پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید به صورت آنلاین خرید سیستم تهویه خود را از تیم رودیکا انجام دهید.اگر اطلاعات زیادی در مورد کولر گازی جی پلاس ندارید می توانید با کارشناسان تیم رودیکا تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از آن ها دریافت کنید. خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری بسیار به صرفه تر است به گونه ای که می توانید قیمت چند مغازه را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد از سبک و سنگین کردن خرید خود را انجام دهید.

 




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 101/2/9 | 4:32 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر