سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از مکمل های پوست و مو و ناخن، برای کسانی که می‌خواهند سلامت این سه را حفظ کنند، بسیار ضروری است. تنها استفاده از کرم و ماسک و سرم کافی نیست، گاهی باید با مصرف انواع مکمل و ویتامین‌های موجود در آن، به رشد و سلامت هرچه بیشتر مو و ناخن کمک کرد. به بیان ساده‌تر، نه فقط در ظاهر، بلکه از باطن نیز باید به فکر سلامت خود بود.

شما می‌توانید با مصرف انواع مکمل های پوست و مو و ناخن، ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. امروزه در بازار لوازم آرایشی و بهداشت دنیا، مکمل‌های مخصوص برای سلامت پوست و مو، به وفور یافت می‌شوند. اما اینکه کدام یک بهتر از دیگری است، سوالی است که شاید جواب دادن به آن برای عده زیادی دشوار باشد. ما در این مطلب، قصد داریم تا تعدادی از بهترین مکمل پوست و مو ناخن را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید...


کپسول هیالورونیک اسید مای ویتامینز

هیالورونیک اسید، یکی از موثرترین مواد در ترکیبات بسیاری از محصولات پوستی است. این ماده، به طور طبیعی و به میزان بسیار کم، در پوست نیز موجود است و وظیفه آن، آبرسانی به پوست استو تحقیقات نشان داده‌اند که این اسید، می‌تواند تا 1000 برابر حجم خود، آب جذب کند! به همین دلیل از آن در بسیاری از سرم‌های پوستی استفاده می‌شود.

حال برند مای ویتامینز (MY Vitamins) این ماده را به صورت خوراکی و در قالب کپسول برای متقاضیان، فراهم آورده است. مصرف این ماده به صورت خوراکی، می‌تواند حتی تاثیر بیشتری نیز روی سلامت و زیبایی پوست شما بگذارید. زمانی که به شکل خوراکی مصرف می‌شود، نه فقط برای پوست، که برای مو و ناخن نیز مفید است.

این محصول نه فقط رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند، که کلاژن و الاستین پوست را نیز تحریک کرده، از افتادگی، پیری و چین و چروک پوست نیز جلوگیری می‌کند. این محصول انعطاف پوست را نیز زیاد می‌کند و حجم پوست را نیز افزایش می‌کند. به قول معروف، حسابی آب زیر پوستتان می‌فرستند!


کپسول کوکنات کلاژن مای ویتامینز

این یکی مکمل را باید تکمیل‌کننده محصول قبلی در نظر گرفت. بنا بر ادعای شرکت سازنده یعنی «مای ویتامینز» تاثیر این مکمل پوست و مو و ناخن، به هنگام مصرف با مکمل هیالورونیک اسید، چند برابر خواهد شد. پس اگر به دنبال آن هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو خود را هر چه بیشتر ارتقا دهید، استفاده از این دو محصول به شدت پیشنهاد می‌شود.

مهم‌ترین ماده در ترکیبات این محصول، کلاژن است و مصرف آن، فقر این ماده در بدن را برطرف می‌کند. این محصول حاوی کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین ث است؛ با مصرف آن، پوستی جوان‌تر، صاف‌تر، بی‌چین و چروک‌تر و شاداب‌تری خواهید داشت.


مکمل پاستیل گُلی

استفاده از پاستیل برای تقویت پوست و مو و ناخن شاید کمی عجیب باشد، اما به کمک علم نوین پزشکی، کاملا میسر شده است! پاستیل برند GOLI یکی از جالب‌ترین مکمل های پوست و مو و ناخن به حساب می‌آید و خبر خوش اینکه کاملا گیاهی است و بجز ویتامین‌های موجود در آن، هیچ ماده شیمیایی اضافی و مضری در خود ندارد.

این پاستیل که محصول آمریکاست و به عنوان بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن در دنیا شناخته شده، در ترکیبات خود، دارای موادی همچون سرکه سیب، چغندر، انار، ویتامین ب9، ویتامین ب12، فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین ث می‌باشد. برای تمام افراد قابل استفاده است و حتی برای مادران باردار هم هیچ منعی ندارد.


مکمل تقویت مو و پوست هِیر برست

تولید شده در کشور انگلستان، بدون شک یکی از بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن به شمار می‌رود. برند هیر برست (HAIR BURST) همانطور که از نامش پیداست، به طور ویژه برای سلامت و زیبایی مو کاربرد دارد. اما خب مصرف آن یک تیر و دو نشان است و می‌تواند برای سلامت پوست و ناخن هم مفید باشد.

اگر ریزش مو دارید، یا اینکه موهای ظریف و شکننده‌ای دارید، استفاده از این محصول می‌توان علاج مشکلات شما باشد. این محصول، نه تنها ریزش مو را کنترل می‌کند، بلکه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند. از جمله ترکیبات فعال در این محصول، می‌توان به بیوتین، کلاژن، زینک، ویتامین آ، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و ای، اشاره کرد.


مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین

دیگر مکمل پوست و مو و ناخن که در این فهرست جمع‌آوری شده، محصولی از کشور آمریکاست. برند هیرتامین (HAIRtamin) یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده مکمل خوراکی برای سلامتی مو و پوست است و در اکثر کشورهای دنیا، شناخته شده است.

این مکمل به طور ویژه برای سلامت موی شما موثر خواهد بود. اگر به دلیل فقر ویتامین‌های مورد نیاز در بدن، دچار ریزش مو هستید، این محصول می‌تواند برای شما مفید باشد. به علاوه، اگر نیاز دارید که موی خود را تقویت کنید، باز هم این محصول به کارتان خواهد آمد.

در ترکیبات این محصول، می‌توانید انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین آ، ب، ث، د را پیدا کنید که همگی در کنار هم، ریزش مو را کاهش و رشد مو را افزایش می‌دهند. گفتنی است که این مکمل تماما گیاهی بوده و کاملا ارگانیک است.


مکمل تقویت‌کننده مو هیرتامین مام

خیلی از مکمل های پوست و مو و ناخن موجود در بازار، برای مادران باردار یا شیرده، منع مصرف دارند.اما خب بدون شک، این دسته از افراد نیز به استفاده از مکمل‌ها نیاز دارند. به خصوص مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، معمولا با ریزش مو مواجه می‌شوند.

این محصول از برند هیرتامین، به طور تخصصی بر رفع نیاز مادران تمرکز دارد و این موضوع، حتی از روی نامش نیز پیداست. این مکمل پوست و مو و ناخن، با وجود ویتامین‌هایی همچون آ، ث، د، ای، ک، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی همچون زینک و آهن و مس و... به رشد مو کمک کرده، جلوی ریزش را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند.


مکمل بلوتامین هیرتامین

جالب است بدانید که دلیل خیلی از مشکلات پوست، مثل جوش و لک و حتی خشکی، به دلیل مشکلات داخلی بدن است. مشکلات گوارشی، نفخ، تغییرات هورمونی، احتباس آب در بدن و... همه و همه می‌توانند بر سلامت پوست نیز تاثیر بگذارند. حال مکمل بلوتامین از برند هیرتامین، با ترکیباتی که دارد، کمک می‌کند تا مشکلات پوستی شما، از ریشه حل و فصل شوند.

مکمل پوست و مو و ناخن بلوتامین، از یازده نوع گیاه و آنزیم دارویی تشکل شده است. این مکمل گیاهی، بیشتر مشکلات داخلی را که به نوعی به پوست و مو نیز مربوط می‌شوند، حل می‌کند و در نتیجه، پوستی شاداب و شفاف و بدون جوش و لک، برای شما به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید که این محصول، در کاهش وزن نیز موثر است.


کلام آخر

خب. حال که با بهترین مکمل های پوست و مو و ناخن آشنا شده‌اید، حتما از خود می‌پرسید که از کجا باید این محصولات را تهیه کنیم. خرید از یک فروشگاه اینترنتی، می‌تواند بهترین ایده باشد؛ به همین دلیل است که ما گاندی شاپ را به شما معرفی می‌کنیم. تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند را، می‌توانید با ضمانت صد در صدی اصل بودن و با بهترین قیمت، از این فروشگاه خریداری نمایید.

علاوه بر مکمل های خوراکی پوست و مو و زیبایی، شما می‌توانید محصولات آرایشی و مراقبتی خود را نیز از همین فروشگاه تهیه فرمایید. این فروشگاه، مرجع خرید اینترنتی لوازم آرایش بندرعباس به شمار می‌رود. شما نه تنها می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید، بلکه می‌توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه، وسایل مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت، تهیه فرمایید.

در نهایت، می‌توانید از خدمات مشاوره پوست و مو گاندی شاپ نیز بهره بگیرید. برای استفاده از مشاوره رایگان، می‌توانید به وبسایت «www.gandishop.com» مراجعه کنید، و یا با شماره واتسپ «09173166471» تماس حاصل فرمایید.

منبع: بهترین قرص مکمل برای پوست و مو

 




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 101/3/8 | 3:50 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر