سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرفتن مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری زنانه را می توان آغاز یک کسب و کار تازه دانست. آرایشگری را می توان یک هنر و یک حرفه به حساب آورد. همان طور که می دانید هر حرفه ای به آموزش نیاز دارد، چنان چه شما نیز از علاقه‌ مندان این حرفه می باشید و قصد دارید از آن به عنوان راهی جهت کسب درآمد استفاده کنید حتما می بایستی برای گرفتن مدرک معتبر آرایشگری اقدام نمایید.

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری یکی از معتبرترین و با ارزش ترین مدارک موجود کشور و در سطح بین‌المللی می باشد که افراد قادر خواهند بود در زمینه آرایشگری دریافت نمایند.

حال این سوال برای بعضی افراد مطرح می شود که جهت دریافت مدرک مربوطه باید چه اقداماتی انجام دهند و یا این که آموزشگاه معتبری که با کمک آن بتوان آموزش های لازمه را فرا گرفت باید چه ویژگی هایی داشته باشد. چنان چه این سوالات برای شما نیز مطرح شده است پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

گفتنی است که یکی از مهم ترین مراحلی که جهت کسب این مدرک بایستی طی کنید، آموزش است. برای آن که اطمینان حاصل کنید پول و زمانتان را هدر نداده اید و آموزش های لازم را به صورت حرفه ای فرا می گیرید، باید حتما یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید.

ویژگی هایی که هر آموزشگاه آرایشگری بایستی دارا باشد عبارت اند از:

مجوز معتبر و رسمی را از سوی سازمان فنی و حرفه ‌ای دریافت کرده باشد

همکاری با اساتید با تجربه و حرفه ‌ای

برخورداری از کامل ترین و مدرن ترین تجهیزات

رعایت نمودن چارت آموزشی

ارائه کلیه آموزش‌ های تئوری و عملی به شکل صحیح


نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

جهت دریافت مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری زنانه در مرحله اول بایستی که در دوره های آموزشی مرتبط شرکت نمایید. بعد از طی کردن دوره ها در یک آموزشگاه حرفه ای و فرا گرفتن مهارت های مورد نیاز، قادر خواهید بود در آزمون های کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایید. چنان چه در آزمون قبول شوید و حداقل نمره مورد نیاز را  کسب کرده باشید، می توانید اقدام به اخذ این مدرک کنید.

همان طور که گفته شد یکی از حائز اهمیت ترین مراحل جهت کسب نمودن مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری، آموزش می باشد. پس برای انتخاب یک آموزشگاه معتبر حتما دقت کافی را به خرج دهید و از میزان توانایی و تجربه اساتید آن آموزشگاه اطمینان کافی را حاصل فرمایید.

چگونگ مجوز آموزشگاه آرایشگری را استعلام بگیریم

کلیه آموزشگاه های معتبر کشور که در زمینه آرایشگری فعالیت دارند بایستی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای ایران فعالیت نموده و پروانه تاسیس را از این سازمان دریافت نمایند. گفتنی است که با وجود فعالیت برخی از آموزشگاه های غیر معتبر آرایشگری در کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران اسامی و همچنین مشخصات کلیه آموزشگاه های مجاز و فعال در این حوزه را در سایت خود معرفی نموده است.

پس چنان چه تمایل به شرکت در دوره های آموزش آرایشگری دارید، به آسانی قادر خواهید بود آموزشگاه معتبر مدنظرتان را پیدا نمایید و با خیالی آسوده دوره های مربوطه را سپری کنید. جهت استعلام مجوز و پروانه تاسیس آموزشگاه های آرایشگری تهران از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایران، مراحل بیان شده در زیر را دنبال کنید:

به بخش لیست آموزشگاه ها در وب سایت فنی حرفه ای وارد شوید

اسم آموزشگاه موردنظرتان را وارد نمایید

شهرستان مدنظرتان را انتخاب نمایید

گزینه آموزش مراقبت و زیبایی را انتخاب نمایید

بر روی گزینه سرچ کلیک نمایید



چنان چه آموزشگاه مورد نظرتان از این سازمان مجوز دریافت کرده باشد،‌ اسم آموزشگاه و کلیه مشخصات آن آموزشگاه برای شما قابل رویت خواهد بود..

جمع بندی

حال که با مراحل صفر تا صد دریافت مدرک فنی حرفه ای آرایشگری آشنا شدید، در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید اولین گام یعنی دریافت آموزش های لازمه در این زمینه را در سالن زیبایی نیکی ماندگار و تحت نظر اساتید برجسته و بسیار حرفه ای، فرا گیرید.

لازم است بگوییم که آموزشگاه نیکی ماندگار به واسطه چندین سال سابقه در برگذاری دوره های متنوع آرایشگری تا کنون توانسته موفقیت صد در صدی هنرجویان خود را کسب نماید.

 




تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 101/3/11 | 6:56 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر