سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داشتن پوستی سالم و زیبا نیمی از راه زیبایی است. یکی از راه‌های مراقبت از پوست و زیبایی آن استفاده از کرم‌های بی‌بی است. در این مطلب به بررسی کرم بی‌بی آکتیپور پرداخته‌ایم.

بی‌بی کرم اکتیپور چه ویژگی‌هایی دارد؟

ما درک می‌کنیم که ممکن است شما دقیقا ندانید BB Cream چیست. بنابراین قبل از اینکه به سراغ معرفی کرم بی‌بی اکتیو پور برویم کمی در مورد این نوع کرم توضیح می‌دهیم. نگران نباش. BB cream یا BB-Cream مخفف این اصطلاحات است :

blemish balm؛

blemish base؛

beblesh balm؛

همه اینها به این معنی است که از کرم‌های BB برای رفع لک و زیبا‌تر جلوه دادن پوست استفاده می‌شود. بی‌بی کرم‌ها هم کاربرد مراقبتی و هم زیبایی دارند. در‌واقع چندین محصول آرایشی مانند کرم پودر، مرطوب کننده، کانسیلر و... در یک محصول جای می‌گیرند و پوست شما را زیبا‌تر و سالم‌تر نشان می‌دهند. کرم‌های BB می‌توانند روی پوست بنشینند و به‌عنوان پایه‌ای برای آرایش شما یا به‌عنوان کرم پودر عمل کنند.

کرم بی‌بی اکتیپور محصولی فرانسوی است و دارای خواص ضد لک و ضد‌التهابی است. این محصول به‌صورت رنگی و کرم پودری و رنگ آن کرم روشن می‌باشد. کسانی که پوست چرب دارند می‌توانند با کمک کرم بی‌بی اکتیو پور زیرساخت مناسبی برای آرایش پوست خود فراهم کنند. این کرم بافت سبکی دارد و نواحی مختلف صورت را به خوبی می‌پوشاند. وقتی افرادی که پوست چرب دارند از این کرم استفاده کنند دیگر درخشش چربی را روی پوست خود نخواهند دید.

معرفی دقیق‌تر بی‌بی کرم اکتیپور

بی‌بی کرم پوست چرب را صاف و یکدست می‌کند و آن را مرطوب می‌کند. ترکیبات مورد استفاده در ساخت این محصول می‌تواند ترشح سبوم را متعادل کند. یعنی ترشح چربی پوست با استفاده از این کرم کنترل می‌شود. رطوبت موجود در BB Actipur همچنین پوست شما را شاداب نگه می‌دارد.

جلوگیری از رشد و انتشار باکتری‌ها بر روی پوست یکی از اثرات استفاده از کرم اکتیپور خواهد بود. البته بدیهی است که کرم‌های آرایشی و بهداشتی نمی‌توانند پوست شما را از این طرف به سمت دیگر تغییر دهند. به‌عنوان مثال، نباید انتظار داشته باشید که پس از یک دوره استفاده از کرم، پوست شما صاف و آینه مانند شود. در خرید و استفاده از هر محصولی باید واقع‌بین باشید.

برای رسیدن به این نقطه نظرات خریداران قبلی محصول به شما کمک زیادی می‌کند. در ادامه به سراغ نظرات خریداران قبلی بی‌بی کرم اکتیپور در دیجی کالا و آمازون رفته‌ایم. بررسی نظرات مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی به شما کمک می‌کند تا با جنبه‌های مختلف این محصول بیشتر آشنا شوید.

مصرف‌کنندگان در مورد بی‌بی کرم چه می‌گویند؟

کسانی که قبلا از این کرم استفاده کرده‌اند گفته‌اند که جوش‌ها و آکنه‌هایشان کم‌شده است. ظاهرا کرم بی‌بی اکتیپور باعث ایجاد آکنه جدید و بدتر شدن وضعیت پوست آکنه شده نمی‌شود و پوست را در وضعیت بهتری نسبت به زمانی که جوش و آکنه سرتاسر آن را پوشانده نگه می‌دارد. نکته قابل توجهی که از نظرات افراد مختلف دریافت می‌شود این است که بی‌بی کرم اکتیپور می‌تواند از رشد جوش‌های جدید جلوگیری کند. میزان پوشش پوست و قوام کرم روی آن نیز از نکات مثبتی است که کاربران قبلی به آن اشاره کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های مهمی که هر محصول آرایشی باید داشته باشد، استایل است. کرم اکتیپور سبک بوده و استفاده از‌آن‌روی پوست باعث ایجاد احساس خفگی و سنگینی در صورت نمی‌شود.

نقاط قوت

قوام کرم روی پوست و پوشش قوی؛

ماندگاری اثرات بهداشتی و آرایشی؛

خواص مرطوب کنندگی بالا؛

دارای خواص ضد میکروبی است؛

سبک بودن محصول

نقاط ضعف

قیمت در مقایسه با حجم بالا است. این کرم فقط 30 میلی لیتر است، اما قیمت آن کمی بالا است.

درست است که برخی از مصرف‌کنندگان قبلی این کرم معتقدند استفاده از محصول توانسته از ایجاد جوش و پخش آکنه روی صورت آنها جلوگیری کند. اما محصول را با این دید خریداری نکنید. چرا؟ زیرا پوست افراد واقعا منحصر‌به‌فرد است و هرکسی با توجه به تغذیه، وضعیت عصبی و اصول بهداشتی و آرایشی پوست متفاوتی با دیگری دارد. بنابراین نمی‌توانید از این نوع نسخه برای پوست خود استفاده کنید. اما بد‌انید که اگر کرم اکتیپور نتواند جوش‌ها و آکنه‌های شما را کاهش دهد، باز هم باعث ایجاد جوش نمی‌شود. یعنی حتی اگر خاصیت درمانی نداشته باشد، وضعیت را بدتر نمی‌کند و محصول تقریبا بی‌خطر به نظر می‌رسد.

نتیجه

کرم اکتی پور محصول خوبی است که به نظر می‌رسد بسیاری از مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی را راضی کرده است و اگر نظرات آنها را در سایت‌های مختلف بخوانید با افرادی مواجه می‌شوید که چندین سال است از این کرم استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که احتمالا ارزش خرید بی‌بی کرم مذکور بالاست. افرادی که پوست چرب دارند معمولا در خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مشکل دارند و باید با دقت بیشتری خرید کنند. دانستن گزینه‌های مناسب می‌تواند نقش مهمی در خرید آنها داشته باشد. اگر شما هم پوست چرب دارید برای خرید کرم بی‌بی به اکتیپور سری بزنید. اگر تجربه استفاده از این محصول یا موارد مشابه را دارید، به ما اطلاع دهید. آیا از کرم‌های بی‌بی استفاده می‌کنید؟ برند‌های مورد علاقه شما کدامند؟

https://www.asilbekharid.com/




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/8/23 | 5:0 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر