سفارش تبلیغ
صبا ویژن


رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

در صفحه هوم اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی را که فالو و دنبال کردید به شما نمایش داده میشود،وقتی شما وارد اپلیکیشن اینستاگرام میشوید برای اینکه بتوانید پست های منتشر شده جدید را ببینید، میبایست صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.رفرش نشدن صفحه اصلی اینستاگرام به این معنی است که شما نمی‌توانید به پست هایی که جدید منتشر شده است دسترسی داشته باشید. و آنها را ببینید ، خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام بدین صورت است که زمانی که شما برنامه اینستاگرام را باز میکنید، با صفحه ای کاملا سفید روبه رو میشوید و نمیتوانید هیچ حرکتی در پیج اینستااگرام خود انجام دهید. و حتی وقتی به قسمت دایرکت میروید هم هیچ پیامی نمیتوانید دریافت یا ارسال کنید. و حتی گاهی اوقات هم گزارش شده که کاربران بعد از سفید شدن صفحه اینستاگرام با ارور (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد)  روبه رو میشوند و به صورت کامل دسترسی به اکانت اینستاگرام خود را از دست میدهند.

حل مشکل coulden’t refresh feed 

پر بودن فضای موبایل 

بیشتر مواقع به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکلاتی بر میخورد. به مدیریت فایل موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان. با انجام این کار بسیاری از مشکلات اینستاگرام مثل مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.

به اجبار توقف کردن اینستاگرام

بعد از اینکه با استفاده از روش قبلی گفته شده حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را به طور کامل حذف کردید، اکنون باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای انجام دادن این کار به تنظیمات موبایل خود بروید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.


چک کردن گزینه دسترسی به داده ها 

بسیاری از افراد که با مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش داده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و برسی کردن ارور های نمایش داده شده ، مشکل couldn’t refresh اینستاگرام خود را به راحتی رفع کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تعویض زبان موبایل

پیشنهاد میکنم که حتما  از این راهکار هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

 

رفع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام

 

اگر شما هم هنگام فعالیت در اکانت اینستاگرام خود با ارور من ربات نیستم اینستاگرام مواجه شدید و بسیار ناراحت و سردرگم شده اید و به دنبال پاسخ سوال چطور تست من ربات نیستم اینستاگرام را انجام دهم؟ هستید به مکان خوبی مراجعه کردید. ما در این قسمت از آموزشمان قصد داریم به روش حل مشکل i’m not a robot اینستاگرام بپردازیم.

رفع ارور من ربات نیستم اینستاگرام

وقتی با تست من ربات نیستم اینستاگرام روبه رو میشوید، تست من ربات نیستم recaptcha حریم خصوصی اینستاگرام نصفه نمایش داده میشود وشما قادر به رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام نیستید. اما حال سوال اینجاست چه راهی برای حل مشکل نصفه باز شدن من ربات نیستم اینستاگرام وجود دارد ؟ تا آخر این آموزش همراه ما باشید تا روش حل مشکل بازشدن صفحه من ربات نیستم اینستاگرام را بیاموزید.

ارور i’m not a robot یعنی چه ؟

وقتی درحال فعالیت در اکانت خود هستید و با ارور من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید کلمه 30 روز را در متن اخطار من ربات نیستم اینستاگرام مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود. حالا شاید بگویید که چگونه مشکل i’m not a robot در اینستاگرام را حل کنیم؟

مخاطبان زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به پیج اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم. بهترین راه این است که برای رفع این مشکل به یک متخصص اینستاگرام مراجعه کنید. 

رفع مشکل سن در اینستاگرام


اینستاگرام در آذرماه سال 98 اعلام کرد که شرط سنی حداقل 13 سال در هنگام ثبت‌نام را به طور سخت‌گیرانه‌تری به اجرا خواهد گذاشت و بر این اساس وارد کردن تاریخ تولد هنگام ثبت نام را اجباری کرد و هدف از این موضوع را جلوگیری از ثبت نام افراد زیر 13 سال در این شبکه اجتماعی اعلام کرده است.

برای اینکه فعالیت‌های شما به ‌واسطه سن، در اینستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنید که آیا سن خود را درست وارد کردید یا نه. برای این کار طبق روش زیر عمل کنید:

1- وارد پروفایل خود شوید.

2- گزینه Edit profile را انتخاب کنید.

3- به انتهای صفحه اسکرول کرده و گزینه Personal Information Setting را انتخاب کنید.

4- گزینه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاریخ تولد خود را تغییر دهید.

بازیابی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید. سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست. You are not old enough to use Instagram

برای رفع مشکل سن در اینستاگرام روش های بسیاری وجود دارد ولی نکته ای که وجود دارد این است که در صورتی که درست و به موقع انجام ندهید ممکن است، حساب شما برای همیشه بسته و حذف شود،پیشنهاد ما این است که بعد از اینکه این مشکل برای اکانت شما پیش اومد، به هیچ وجه دستکاری نکنید، و این کار را به دست یک متخصص بسپارید.

 

رفع مشکل Your Account was compromised

 

اگر شما هم در اینستاگرام با خطای  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده اید یا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دریافت کرده اید و در حال حاظر به دنبال راهی برای رفع مشکل  Your Account was compromised هستید باید بگویم که به جای خوبی مراجعه کرده اید ما در آموزش قراره به نحوه رفع مشکل قفل شدن پیج اینستاگرام بپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم به یکی از سوالات پر تکرار یعنی Change password در اینستاگرام یعنی چه ؟ پاسخ میدهیم.change pssword در اینستاگرام یعنی رمز عبور را تغییر دهید.

رفع مشکل Your Account was compromised 

-1 وقتی با پیغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شدید. روی change password کلیک کنید.

-2 بعد از این که روی change password کلیک کردید.با صفحه تازه ای رو به رو میشوید.

-3سه کادر وجود دارد در کادر اول یعنی old password رمز حال حاظر پیج خود را وارد کنید. old pssword یعنی همان رمز قدیمی اکانت شما

-4در کادر دوم و سوم یعنی کادر های new password و new pssword again یک رمز عبور جدید وارد کنید ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

-5 و در آخر روی تایید در پایین صفحه کلیک کنید. اگر تایید نشد احتمالا رمزی که در کادر دوم و سوم وارد کردید با هم متفاوت هستند.

خوب به همین راحتی و با استفاده از روش گفته شده میتوانید مشکل Your Account was compromised اینستاگرام یا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتی حل کنید و به فعالیت در اکانت خود ادامه دهید. فقط توجه کنید بعد از این که این مشکل را رفع کردید تا 72 ساعت هیچ نوع فعالیتی لایک.کامنت.فالو و آنفالو انجام ندهید.




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/6/14 | 3:22 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر