سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کال تو اکشن تکنیکی در بازار یابی و دیجیتال مارکتینگ است که کاربر را وادار می کند که اقدام به خرید فوری یا واکنشی نسبت به تبلیغات شما می دهد. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور می توانیم رپورتاژ آگهی جذاب به کمک این تکنیک بنویسیم.

 



رپورتاژ آگهی دعوت به عمل بخشی از تبلیغات شما است که به مخاطبان هدف شما می گوید که بر روی کلمه یا لینک شما کلیک کند و به سایت شما وارد شود تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کند. مثال «همین حالا بخرید!» یا همین حالا شروع کن...   

 

هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را با کال تو اکشن  خود به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید، برای همه طرف های درگیر بهتر خواهد بود. شما می توانید به مخاطبان خود بفهمانید که وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند چه انتظاراتی دارند و می توانید با ارسال یک پیام واضح و مستقیم، کاربران اشتباه را از کلیک کردن منصرف کنید. در حالی که درک این نکته که مشتریان بالقوه شما به چه عبارات یا پیام‌هایی خاص صنعت پاسخ می‌دهند نیز مهم است، نکات کال تو اکشن  زیر نیز به همان اندازه ارزشمند هستند. 

 

  1. از یک فعل دستور قوی برای شروع کال تو اکشن  خود استفاده کنید

 

 

همه چیز در مورد واضح و مختصر بودن با کال تو اکشن  است. شما فضای زیادی در تبلیغ خود ندارید تا منظورتان را به مخاطب برسانید، با محدودیت کاراکتر در هر خط توضیحات 35 کاراکتر، بنابراین مهم است که مستقیماً به اصل مطلب بروید. به مخاطبان خود اجازه دهید دقیقا بدانند که می‌خواهید چه کاری انجام دهند، و خسته نباشید - کال تو اکشن  را با اقدام مورد نظر شروع کنید.

 

یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «خرید»، «خرید» یا «سفارش» شروع کنید.

تبلیغ یک خبرنامه یا کاغذ سفید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «دانلود» یا «اشتراک» شروع کنید

آیا می خواهید کسی اطلاعات بیشتری را درخواست کند؟ سعی کنید «فرم را برای… پر کنید» یا «دریابید که چگونه…»

بیایید به آن مثال کاغذ سفید برگردیم. اگر شما یک آژانس بازاریابی هستید که آخرین نکات و بینش های خود را تبلیغ می کنید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما دقیقاً نحوه دسترسی به آن کاغذ سفید را می دانند. اگر کال تو اکشن  شما چیزی مانند «جدیدترین مقاله سفید ما در دسترس است» را خواند، ممکن است نرخ کلیک عالی دریافت نکنید، زیرا ممکن است مردم مطمئن نباشند که کجا و چه زمانی می‌توانند آن را دریافت کنند. یک فراخوان برای اقدام مانند " همین امروز کاغذ سفید ما را دانلود کنید!" بسیار مستقیم و آموزنده است، که باید به بهبود CTR کمک کند.

 

2. از کلماتی استفاده کنید که احساسات یا اشتیاق را برانگیزد 

 

 

شما می خواهید بتوانید در نتیجه اشتیاق مخاطبان خود، پاسخ قوی را از خود دریافت کنید. اگر کال تو اکشن  شما مشتاق باشد، مخاطبان شما نیز مشتاق خواهند بود. یک کال تو اکشن  مانند "اکنون بخرید و 50? تخفیف بگیرید!" - نه تنها به آنها منفعت هنگفتی ارائه می کنید، بلکه چه کسی از دریافت نصف سفارش خود هیجان زده نمی شود؟

 

برای کسی که به دنبال رزرو سفر با خانواده خود است، کال تو اکشن  مانند "تعطیلات رویایی خود را همین امروز برنامه ریزی کنید!" آنها را در مورد مفهوم سفر خانوادگی هیجان زده می کند و آنها را مشتاق می کند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک عنصر کوچک و در عین حال موثر در اینجا اضافه کردن یک علامت تعجب به انتهای کال تو اکشن  است تا این شور و شوق را برانگیزد. این باعث می‌شود که کال تو اکشن  شما پاپ شود و کمی هم به آن کمک کند.

 

3. به مخاطبان خود دلیل بدهید که چرا باید اقدام مورد نظر را انجام دهند

 

به عبارت دیگر، چه چیزی برای آنها مفید است؟ آیا به آنها کمک می کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند، وزن خود را کاهش دهند یا در پول خود صرفه جویی کنند؟ این به شدت با پیشنهاد ارزش یا نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ارتباط دارد. USP شما مسلماً یکی از مهم‌ترین بخش‌های به دست آوردن سرنخ‌های جدید است، بنابراین ایجاد یک ترکیب خوب USP/کال تو اکشن  راهی عالی برای افزایش کلیک‌ها است. یک مثال خوب از این می تواند چیزی شبیه به "امروز تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خود را برنامه ریزی کنید!" نه تنها اقدامی را که می‌خواهید کاربر انجام دهد (امروز تماس بگیرید) را بیان کرده‌اید، بلکه دلیلی نیز برای آنها ارائه کرده‌اید که چرا باید آن اقدام را انجام دهند (مشاوره رایگان).

 

4. از FOMO استفاده کنید

 

این در واقع یکی از تاکتیک های مورد علاقه من در مورد یک کال تو اکشن  موفق است. ترس از دست دادن، که با نام FOMO شناخته می شود، یک انگیزه بسیار موثر است. وقتی مردم فکر می‌کنند که ممکن است فرصتی را از دست بدهند که ممکن است دوباره به وجود نیاید، خیلی سریع به این کار دست می‌زنند.

 

یکی از بهترین کاربردهای FOMO در کال تو اکشن  شما ذکر فروش یا تبلیغی است که شرکت شما برگزار می کند و برای همیشه دوام نخواهد داشت. شما احتمالاً همیشه ایمیل هایی با این نوع پیام ها دریافت می کنید، می دانم که مطمئن هستم. من در مورد پیام‌هایی مانند «امروز خرید کنید! فروش روز دوشنبه به پایان می رسد، شاید در یک تعطیلات آخر هفته سه روزه. یا حتی "تا زمانی که موجودی تمام می شود، همین حالا بخرید!" در طول فصل تعطیلات نادیده گرفتن چنین درخواستی سخت است، مخصوصاً در شرایط حساس به زمان (مثلاً در فصل کریسمس). مشابه برانگیختن اشتیاق همانطور که قبلاً بحث کردیم، تحریک ترس از دست دادن در کال تو اکشن  مطمئناً چند کلیک اضافی برای شما به همراه خواهد داشت. 

 




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 101/5/11 | 4:34 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

 

C:\Users\zahra\Desktop\وسایل-مورد-نیاز-نوزاد-از-بیمارستان-تا-40-روزگی.jpg

انتخاب و خرید وسایل مورد نیاز نوزاد، همیشه خدا از دغدغه مادران باردار است و هر چقدر که به تاریخ زایمان نزدیک می‌شوند، اضطراب این موضوع بیشتر و بیشتر می‌شود. مادران و مادربزرگ‌ها، مدام از دوست و آشنا و در و همسایه و متخصص و مجرب سوال می‌کنند که برای خرید سیسمونی نوزاد، دقیقا باید کدام وسایل را تهیه کرد؟ اصلا از هر کدام چندتا باید خرید؟ یا از همه مهم‌تر، ساک بیمارستان نوزاد را چطور باید آماده کرد و چه وسایلی را باید داخلش گذاشت؟

از قضا، این افراد بسیار هم حق دارند و من هم جای آن‌ها بودم، استرس کل وجودم را می‌گرفت و نگرانی بر من غلبه می‌کرد. حل این مشکل اما، اصلا سخت نیست و تنها با یک سرچ ساده در اینترنت، می‌توان پاسخ‌های بسیاری را برای این مشکل پیدا کرد. یکیش خود ما! امروز در این گفتار کوتاه، در کنار هم، می‌خواهیم بررسی کنیم که وسایل ضروری نوزاد چیست؟ از بدو تولد و در همان بیمارستان، نوزاد به چه چیزی نیاز دارد و لوازم مورد نیاز نوزاد تا 40 روزگی کدام است؟

با ما همراه باشید، تا یک به یک این دغدغه‌ها را برایتان رفع کنیم و یک لیست وسایل مورد نیاز نوزاد به شکل جامع و کامل، در اختیارتان قرار دهیم…

نوشته های مشابه

وسایل مورد نیاز نوزاد

بستن ساک بیمارستانی نوزاد

ساک بیمارستان نوزاد و گرد آوردن وسایل مورد نیاز او برای اولین ساعات تولد، شاید لذت‌بخش‌ترین و البته پرچالش‌ترین قسمت ماجرای خرید سیسمونی باشد. همانطور که در مقدمه هم گفتیم، این مورد، موجب نگرانی بسیاری از مادران است و خیلی‌ها همیشه کنجکاوند که بدانند برای روز زایمان و در بیمارستان، چه وسایلی را باید همراه خودشان ببرند و لوازم ضروری نوزاد برای این روز کدامند.

ساک بیمارستانی نوزاد

فهرست زیر، مجموعه‌ای از وسایل مورد نیاز برای نوزاد در روز اول تولد است:

  • ست لباس بیمارستانی + یک دست اضافی

  • پوشک مخصوص بدو تولد و دستمال مرطوب

  • دستمال مخصوص خشک کردن

  • شیشه شیر یا قنداغ خوری

  • پتو دورپیچ و ملافه

  • کریر یا ساک حمل نوزاد

البته بد نیست این راه هم بدانید که مادر هم بعد از زایمان و در بیمارستان، بدون شک به چند وسیله ضروری احتیاج خواهد داشت؛

وسایل مورد نیاز مادر بعد از زایمان نیز به شرح زیر است:

  • شورت یکبار مصرف

  • سینه‌بند مخصوص شیردهی

  • لیاس و دمپایی راحتی + یک دست اضافه

  • وسایل بهداشتی و زیبایی

  • نوار بهداشتی

  • اسپری و لوازم مخصوص ضدعفونی

  • شیر دوش

و در آخر، مدارک لازم برای تولد نوزاد در بیمارستان را نیز، به هیچ وجه نباید از قلم انداخت:

  • شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر

  • برگه پذیرش بیمارستان

  • دفترچه بیمه

  • کارت بارداری

  • اولین و آخرین سونوگرافی

  • نتایج آزمایش‌های انجام شده

“انتخاب لباس بیمارستانی نوزاد، ممکن است اندکی چالش برانگیز باشد. بعضی از بیمارستان‌ها، خودشان لباس بیمارستانی مخصوص دارند، اما اگر لازم شد که شما خودتان لباس بیمارستانی تهیه کنید، توصیه می‌شود که به سراغ بهترین جنس‌ها نروید؛ زیرا که اکثر مادران دیگر هیچوقت لباس بیمارستانی را به تن فرزند خود نمی‌پوشانند.”

https://www.proomag.com/wp-content/uploads/2022/01/%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.jpg

لوازم ضروری نوزاد تا 40 روزگی 

رسیدیم سر اصل مطلب! در این قسمت، می‌خواهیم وسایل لازم برای نوزاد را تا 40 روزگی، یا به عبارت دیگر لوازم لازم برای 6 هفته ابتدایی بعد از تولد را بررسی کنیم. معمولا وسایل ذکر شده در این قسمت، قبل از زایمان مادر و به عنوان سیسمونی خریداری می‌شوند، اما خب خرید هر یک از آن‌ها در صورت نیاز، بعد از تولد نیز ممکن است و هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. گفتنی است که وسایل مورد نیاز نوزاد پسر و دختر در این مرحله، هیچ فرقی نمی‌کند و تنها دقت به رنگ البسه ممکن است مورد توجه قرار بگیرد.

از جمله وسایل ضروری نوزاد پسر و دختر را تا 40 روزگی، می‌توان در دسته‌بندی‌ها زیر، تقیسم نمود:

لوازم مخصوص خواب 

اولین بخش برای خرید وسایل لازم نوزاد، خرید کالای خواب اوست و از قضا، بسیار هم مهم است. در این مورد، سعی کنید به سراغ بهترین جنس‌ها و اعلاترین پارچه‌ها و متریال بروید، زیرا که نوزاد بعد از تولد، بیشر ساعات خود را خواب است؛ اگر کالای خواب او گرم و نرم و لطیف و مناسب نباشد و یا نوزاد به به آن حساسیت داشته باشد، می‌تواند حسابی تولید زحمت کند و باعث ناراحتی نوزاد شود.

کالای خواب، از وسایل اولیه نوزاد است و شامل موارد زیر است:

  • تشک و بالش و ملحفه (سرویس سه تکه) دم دستی و مسافرتی

  • قنداق فرنگی و قنداق چسبی

  • پتو تابستانی و زمستانی + پتو کلاهدار

“در سال‌های اخیر، رسم استفاده از قنداق، درست مثل قدیم‌ها، دوباره باب شده است. در این میان، خرید و استفاده از قنداق چسبی نوزاد نیز جایگاهی ویژه پیدا کرده است. قنداق، نه تنها کیفیت خواب نوزاد را بهبود می‌بخشد، بلکه بلند کردن و بغل کردن او را نیز ساده‌تر می‌کند.”

پوشاک و البسه نوزاد 

پوشاک و البسه نیز از جمله لوازم اولیه نوزاد است و  اتفاقا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی نیز به حساب می‌آید. خرید پوشاک و البسه مناسب و شیک، نشان از سلیقه مادر دارد. پوشاک و لباس از مهم‌ترین وسایل لازم برای نوزاد پسر و دختر است؛ شاید به جز رنگ، نتوان تفاوت دیگری در این مورد قائل شد. از جمله البسه لازم برای  نوزاد تا 40 روزگی، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ست بیمارستانی

  • لباس زیردکمه برای بدو تولد تا 3 ماهگی (حداقل 3 دست)

  • لباس سرهمی برای بدو تولد تا 3 ماهگی (حداقل 3 دست)

  • چند دست ست مخصوص خانه و میهمانی

  • کلاه و دستکش و جوراب

  • ست تابستانه و زمستانه

“از مهم‌ترین مسائل مربوط به سیسمونی، خرید لباس نوزاد است. صرفا شیک بودن لباس ملاک نیست و لباس نوزاد، علاوه بر زیبایی، باید از بهترین متریال نیز تهیه شده باشد که در طولانی مدت، به پوست حساس نوزاد، آسیب وارد نکند.”برای خرید لباس نوزادتان می توانید روی لینک بالا کلیک کنید و به فروشگاه اینترنتی سیسمونی و لوازم نوزاد کارینوکیدز (carinokids.com) مراجعه کنید.

لوازم بهداشتی و مخصوص حمام 

از دیگر وسایل های نوزاد که باید قبل از تولد خریداری شوند، لوازم بهداشتی و لوازم مخصوص حمام هستند. در این مورد همیشه بر سر علما بحث است! عده‌ای می‌گویند که فقط باید از برندهای خارجی خرید کرد و دیگری نیز اعتقاد دارند که برندهای ایرانی از کیفیت کافی، برخوردار هستند. اما خب تجربه ثابت کرده که در آخر، اکثر والدین فقط برای سیسمونی برندهای خارجی تهیه می‌کنند و برای دفعات بعدی، برندهای ایرانی را ترجیح می‌دهند!

از جمله وسایل برای نوزاد که در حمام  و بعد از آن به کار می‌آیند، می‌توان این موارد را نام برد:

  • لیف یا اسفنج حمام

  • وان حمام و طاس مخصوص نوزاد

  • شامپوی مخصوص بدن، یا صابون مخصوص بدن

  • شامپوی مخصوص سر

  • حوله و دستمال خشک کن

  • لوسیون‌های نرم کننده و آب رسان

  • پوآر بینی، برای تمیز کردن بینی بعد از حمام

لوازم مخصوص شیردهی و تعویض

لوازم مخصوص تعویض پوشک و یا شیردهی نیز، از دیگر وسایل ضروری برای نوزاد هستند که باید قبل از تولد نوزاد، تهیه و حاضر شوند. شاید بتوان گفت، این دسته از لوازم از جمله مهم‌تری لوازم نوزاد هستند و باید به صورت کامل تهیه شوند؛ زیرا که استفاده و کاربردشان بسیار زیاد است.

از جمله وسایل نیاز نوزاد برای تعویض پوشک، باید این موارد را معرفی کرد:

  • پوشک، به مقدار فراوان!

  • دستمال مرطوب برای مواقعی که به آب دستری ندارید

  • پارچه خشک کن برای بعد از شستشو

  • زیرانداز تعویض و کیف پوشک

  • کرم سوختگی پای نوزاد

از جمله لوازم مخصوص شیردهی به نوزاد نیز، می‌توان این موارد را نام برد:

  • لباس زیر شیردهی، مخصوص مادر

  • پد سینه

  • شیردوش

  • پارچه مخصوص آروغ گرفتن

  • پیشبند مخصوص شیردهی

  • شیشه شیر، شیشه شور، فلاسک

خرید لوازم مورد نیاز نوزاد؛ از کجا؟ 

دغدغه انتخاب وسایل یک طرف؛ دغدغه اینکه اصلا این همه وسیله را از کجا بخریم هم یک طرف! اصلا فرزندآوری تماما دغدغه است؛ اما چه دغدغه شیرینی است! 

ما در این مقاله کوتاه امروز، برایتان از لوازم ضروری نوزاد حرف زدیم و تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد تازه متولد شده را یک به یک برایتان نام بردیم. اما سوالی که اکنون پیش می‌آید، این است که اصلا این وسایل را از کجا می‌توان با کمترین دردسر تهیه نمود؟

https://www.proomag.com/wp-content/uploads/2022/01/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF.jpg

پیشنهاد ما برای شما، خرید آنلاین است. از قضا یک وبسایت بسیار خوب هم سراغ داریم!

فروشگاه آنلاین سیسمونی، «کارینو کیدز» در خدمت شماست! این فروشگاه آنلاین، از پرسابقه‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین سیسمونی است، که با تنوع فراوان محصولاتش، می‌تواند بهترین انتخاب‌ها را برای خرید سیسمونی، در اختیار شما بگذارد. 

 

و از همه مهم‌تر، در مقایسه با کیفیتی که ارائه می‌دهد، قیمتی دارد بس منصفانه! اگر نزدیک زایمان خود هستید و هنوز کاسه چه کنم چه کنم به دست دارید؛ همین امروز سری به وبسایت کارینو کیدز بزنید، کل سیسمونی و لوازم ضروری نوزاد را یکجا تهیه کنید و یکجا هم دم در منزل، تحویل بگیرید!

وسایل مورد نیاز نوزاد

 




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/5/10 | 5:7 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

کولرهای گازی به عنوان بخشی از فرایند خنک سازی خود، آب تولید می‌کنند. مقداری از این آب برای خنک کردن فضا لازم است و باقی، از پشت یونیت خارج می‌شود. اگر تا کنون کنار یونیت خارجی کولر گازی ایستاده باشید، احتمالا متوجه آبی که پایین دستگاه جمع می‌شود، شده‌اید.

در واقع، با داشتن کولر گازی در منزل، منبع آب ارزشمندی دارید که حاصل از فرایند نم‌زدایی این دستگاه است. نکته حائز اهمیت اینکه، آب خارج شده از کولر گازی فاقد کلر، فلوراید، مواد شیمیایی و نمک است. در واقع، این آب که حاصل فرایند میعان است، نعمتی است که مصارف خانگی فوق ‌العاده دارد. اگر تا کنون این سوال برای‌تان پیش آمده که آب کولر گازی برای چه چیزی خوب است، اساسا چه ویژگی‌ها و فوایدی دارد و چطور می‌توانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید، با ما در این مطلب همراه باشید! ویژگی‌های آب تولید شده توسط کولر گازی و موارد استفاده کولر گازی را در این مقاله خواهیم دید.

آب تولید شده از کولر گازی یا آبریزش کولر گازی؟

این احتمال وجود دارد که آب تولید شده توسط کولر گازی را با نشتی یا آبریزش آب از کولر گازی اشتباه بگیرید. چنانچه گفتیم، تولیدِ آب بخشی از فرایند کار طبیعی کولر گازی است. در مقابل آب دادن کولر گازی ممکن است به علت مشکلات فنی، نصب نادرست یا بی کیفیت، تخلیه نشدن صحیح آب کولر گازی  یا شرایط محیطی اتفاق بیفتد و ارتباطی با آب حاصل از کارکرد طبیعی کولر گازی ندارد.

به هر حال علت آب دادن کولر گازی باید سریعا توسط تعمیرکار کولر گازیبررسی و برطرف گردد زیرا ممکن است ادامه این فرایند باعث آسیب رساندن جدی به کولر گازی شما شود.

 نصب-سرویس-تعمیر-کولر-گازی/karabama.com


آب کولر گازی، آبِ مقطری که مصارف فوق العاده ای دارد

آب خارج شده از کولر گازی آب مقطری است که مواد معدنی بسیار کمی دارد اما حاوی باکتری است و ابدا قابل شرب نیست. هر چند، قابل شرب نبودن آب کولر گازی به این معنا نیست که باید آن را به هدر بدهید، آن هم فقط به این دلیل که موارد استفاده از آب کولر گازی را نمی‌دانید! به خصوص که یک کولر گازی در مناطق گرم و مرطوب می‌تواند روزانه تا 8 لیتر آب تولید کند. حجم آب حاصل از فرایند خنک سازی کولر گازی در مناطق خشک نیز روزانه در حدود یک لیتر است. البته، مقدار زیادی از این آب پرکاربرد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و به هدر می‌رود.


 در حالی که مدیریت منابعی که در اختیار داریم یکی از ارزشمندترین کارها برای کمک به کره زمین است. خوشبختانه راه‌های زیادی برای استفاده از این آب مقطر وجود دارد، از آبیاری گیاهان گرفته تا شستشو!

برخی از مصارف قابل توجه آب کولر گازی عبارتند از:

همه گیاهان آب کولر گازی را دوست دارند!

آبی که از کولر گازی خارج می‌شود، خالص است و هیچ یک از مواد شیمیایی موجود در آب شهری را ندارد. بنابراین استفاده از آن برای آبیاری گیاهان، ایده‌ای فوق العاده برای حفظ این منبع ارزشمند و گران‌بهاست، به ویژه توسط سازمان‌ها و ساختمان‌های بزرگ که احتمالا حجم زیادی از این آب را به دست می‌آورند.

به دلیل حساسیت زیاد گیاهان آپارتمانی، استفاده از آب کولر گازی برای این دسته از گیاهان استفاده نمی‌شود. آب کولر گازی برای گیاهانی مناسب است که حساسیتی به املاح زیاد ندارند. توجه داشته باشید، این آب برای آشامیدن انسان‌ها و حیوانات به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

 آبیاری گیاهان با آب کولر گازی نه تنها به حفظ این منبع و استفاده مجدد از آن کمک می‌کند، بلکه باعث صرفه جویی زیادی در هزینه‌ها نیز خواهد شد.

نکته مهم اینکه، نیازی به فیلتر کردن این آب برای آبیاری گیاهان وجود ندارد. خیلی ساده سطلی زیر خروجی اب کولر قرار دهید تا آب جمع شود و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. حتی می‌توانید با استفاده از یک لوله یا شیلنگ بلند، آب را به باغ یا باغچه برسانید!

آب کولر گازی، گزینه‌ای فوق العاده برای شستشو

استفاده از آب کولر گازی برای شستن پنجره‌ها، کاشی‌های کف حیاط، ماشین، سرویس بهداشتی و بسیاری دیگر انتخابی بسیار منطقی به نظر می‌رسد. نکته مهم در مورد آب کولر گازی نبود املاح و مواد معدنی در آن است، قابلیتی که باعث می‌شود مواد شوینده به راحتی در آن حل شود و بتوانید از شستشوی خود نتیجه بهتری بگیرید.


جالب توجه است که از آب کولر گازی حتی برای شستشوی لباس‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. هرچند آب کولری که برای شستشوی لباس به کار می‌برید باید به دقت و با وسواس زیاد جمع آوردی شده باشد تا از بهداشتی بودن آن مطمئن باشید.

آب کولر گازی برای رادیاتور ماشین

بهترین آب برای رادیاتور ماشین آب مقطر است. آب مقطر هیچ گونه املاح و مواد معدنی ندارد و در نتیجه موجب بروز انسداد در این سیستم و بروز آسیب برای سیستم خنک کننده نمی‌شود.

در واقع آب مقطر به نوعی فیلتر شده است و ناخالصی که باعث خورده شدن و زنگ زدگی قطعات می‌شود، ندارد. استفاده از آب مقطر عمر مفید سیستم خنک کننده ماشین شما را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

آکواریمی پر از آب کولر گازی!

آب کولر گازی، بنا به دلایلی که بالاتر عنوان کردیم، گزینه‌ای عالی برای پر کردن آکواریوم است. تنها نکته‌ای که باید در این رابطه مورد توجه قرار بدهید، دقت در جمع آوری آب کولر گازی است. در صورتی که می‌خواهید این آب را برای آکواریوم استفاده کنید، دقت کنید که کاملا بهداشتی و تمیز باشد.

آب کولر گازی، آب مقطری عاری از هر گونه املاح و ناخالصی که در حجم زیاد هر روز تولید می‌شود. چه راهی بهتر از پر کردن آکواریوم برای پیشگیری از به هدر رفتن آن سراغ دارید؟

نیازی به خرید آب مقطر برای اتو بخارتان ندارید!

آب مقطر برای اتو بخار بهترین گزینه است چرا که املاح ندارد و رسوب نمی‌کند؛ در نتیجه برای حفظ سلامت دستگاه بسیار مفید است. در شرایطی که چنین منبع ارزشمند آب مقطری در خانه دارید، چرا از آن برای اتو بخارتان استفاده نکنید؟ باز هم می‌پرسید آب کولر گازی برای چه خوب است؟

کلام پایانی

چنانچه دیدیم آب کولر گازی منبع ارزشمندی است که مصارف خانگی گوناگونی دارد. هر یک از مصارف معرفی شده در این نوشتار را می‌توانید امتحان کنید و سهم خود را در زمینه صرفه جویی در مصرف آب داشته باشید. ما در کاراباما (karabama.com)، علاوه بر ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی و همینطور نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در تهرانتعمیر-کولرگازی-تهران/karabama.com و سه استان دیگر، همواره آگاهی بخشی و ارائه پاسخ به سوالات مخاطبان خود را یکی از اولویت‌های خود دانسته ایم.

منبع: khabarfoori.com

تعمیر-کولر-گازی-در-کرج/karabama.com

تعمیر-کولر-گازی-ال-جی/karabama.com

 

تعمیر-کولر-گازی-سامسونگ/karabama.com





تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 101/5/5 | 7:58 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

همه ما می‌دانیم که بیدار شدن صبح زود و رفتن به محل کار، دانشگاه و مدرسه و .... سخت است اما خوردن یک صبحانه عالی می‌تواند تمام روز شما را بسازد. خوب همین مقدمه یک خطی باعث می‌شود که به شما دستور تهیه فرنچ تست نوتلا را آموزش دهیم. طعم شکلات یکی از بهترین طعم‌هایی است که هر کدام از ما در طول زندگی خود ن را چشیده‌ایم. در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها صبحانه‌های متنوعی سرو می‌شود که معمولا از این طعم برای جذاب کردن منوی خود استفاده می‌کنند. پس این دستور تهیه را تا انتها دنبال کنید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید. 

بسیاری از ما سوال می‌پرسند که چه نوع نانی را برای تهیه این فرنچ تست استفاده کنیم؟ پیشنهاد من به شما این است که به سراغ نان آوران بروید و انواع نان غنی شده برای تهیه این دستور عالیست. البته نان تازه معمولا بعد از سرخ کردن وا می‌رود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که نان کهنه و یا خشک شده را برای تهیه فرنچ تست انتخاب کنید. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوری نوتلا + مقداری برای تزئین فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شیر 

  • نوک قاشق چایخوری وانیل

  • 1 قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن 

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا 

در یک کاسه شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید. حالا کره را درون تابه ریخته و روی حرارت نسبتا بالا قرار دهید تا کره به خوبی ذوب شود. 

یک لایه شکلات نوتلا را بین دو برش نان تست چخش کنید. تکه‌های نان تست را درون شیر و تخم مرغ بغلتانید و مطمئن شوید که تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تکه‌های نان را به همین صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ریخته و اجازه دهید تا کاملا طلایی شوند. توجه داشته باشید که زیر گاز زیاد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهایت برای سرو می‌توانید از توت فرنگی و انواع بری و شکلات نوتلا آب شده استفاده کنید. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe







تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 101/4/21 | 8:20 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

مراکز خرید گوناگونی در شهر کرج وجود دارند که کار انتخاب کردن و گردشگری را برای شما راحت می‌کنند. مراکز خرید در کلان شهرها به مراتب دارای تنوع بوده و برندهای مطرحی را در خود دارند که می‌توان از میان آن‌ها کالای مورد نظر را انتخاب کرد. در ادامه این مقاله بیشتر در رابطه با این مسائل صحبت خواهیم کرد. در صورتی که شما هم به دنبال یافتن شهری مناسب برای خرید هستید، یا می‌خواهید در رابطه با مراکز خرید کرج اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید در ادامه این بررسی با ما همراه باشید.

کرج 

کرج به عنوان یکی از بهترین‌ مکان‌هایی است که می‌تواند برای خرید و گردش مناسب باشد. این شهر از جمله شهرهای بسیار پر جمعیت بوده که سبب شده بسیاری از افراد بخواهند به آن جا نقل مکان کنند و از امکانات‌ و زیبایی‌های آن بهره ببرند. کرج هم مانند تمامی شهر‌های ایران، دارای اماکن تفریحی و تجاری بسیاری است و به خوبی توانسته وجود خود را در میان دیگر شهر‌ها ثابت کند. 

سالانه تعداد زیادی از افراد برای زندگی به شهر می‌آیند تا بتوانند موقعیت شغلی یا رفاهی خود را ارتقا دهند. از آنجایی که کرج از جمله کلان شهرها است، مراکز گردشگری بسیاری را برای ساکنان و مسافران فراهم آورده تا همه بتوانند از این مقعیت‌ها بهره ببرند. بسیاری از افراد در کنار خانه خودشان در شهری دیگر، اقدام به خرید خانه و ویلا در این شهر زیبا می‌کنند. به سبب قرارگیری شهر کرج در دامنه کوه البرز، فضای زیباتری را برای ساکنان خود فراهم آورده و می‌توان گفت همین منظره در ایجاد علاقه افراد برای زندگی در این شهر بی‌تاثیر نیست. شهر کرج جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری را در خود جای داده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. اگر قصد سفر دارید، قطار فدک یک انتخاب عالیست. برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

مراکز خرید کرج 

•مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین از جمله مراکز خرید کرج است که در آن تنوع به میزانی زیاد است که نمی‌توانید بدون خرید از آنجا بیرون بیایید. این مرکز خرید دارای انواع پوشاک و لوازم التحریر می‌باشد و می‌تواند کمک بزرگی برای سهولت انتخاب به شما بکند.

•مرکز خرید پارسیان

این مرکز خرید هم از دیگر انواع مراکز خریدی است که همانند ایران زمین بیشتر به پوشاک و زیورآلات اختصاص داده شده و افراد برای چنین خریدهایی به مرکز خرید پارسیان مراجعه می‌کنند.

•مرکز ملاصدرا

یکی از بهترین مراکز خرید شهر کرج، مرکز خرید ملاصدرا است که دارای امکانات تفریحی و سرگرمی است. در این مرکز خرید، انواع مختلفی از کالاها وجود دارد که به شما امکان خرید بسیاری از محصولات را می‌دهد. این کالاها علاوه بر لباس و پوشاک، کالاهای دیگری چون مواد غذایی، لوازم کامپیوتر، لوازم تحریر و چند مورد دیگر را در بر می‌گیرند. 

•پاساژ آزادی

این مرکز خرید از جمله مراکز خریدی است که افراد زیادی برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. محبوبیت پاساژ آزادی به سبب قیمت‌های مناسبی است که کالاها و اجناس دارند، افراد را جذب خود کرده است. قطعا قیمت یکی از مهم‌ترین ملاک‌های خرید است که نمی‌توان نسبت به آن بی اهمیت بود.

•مرکز خرید میلاد

مرکز خرید میلاد ساختمانی در 14 طبقه است که بخشی از آن شامل مراکز اداری و بخشی شامل مراکز تجاری است و دو طبقه هم به رستوران و فود کورت اختصاص داده شده است. این گستردگی خود عاملی برای افراد برای انتخاب این مرکز خرید است. 

موارد ذکر شده تنها بخشی از مراکز خرید کرج بودند و مراکز دیگری هم وجود دارد که به شما در انتخاب و خرید گزینه مورد نظر کمک کند.

خرید در کرج

شهر کرج به سبب جمعیت بسیاری که در خود جای داده، به نسبت دارای مراکز خرید بزرگی است که می‌توان تمامی وسایل و پوشاک مورد نیاز را خریداری کرد. پیدا کردن منطقه‌ای با پاساژها و بوتیک‌هایی با قیمت مناسب و تنوع زیاد، در شهرهای دیگر معمولا کمی سخت‌تر است و نمی‌توان به راحتی نیازهای خرید را پیدا کرد. با توجه به همین مسئله و اهمیت پیدا کردن مکانی مناسب برای خرید پوشاک و دیگر وسایل، معمولا همه سعی دارند تا بتوانند بهترین شهر را انتخاب کنند و بتوانند برای خرید گزینه‌های بسیاری داشته باشند. قطعا وجود تنوع و کیفیت در خرید اهمیت بسیاری دارد که نمی‌توان این اهمیت را منکر شد. وجود انواع مختلف محصولات به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان گزینه‌های بسیار، انواع مورد نظر خود را انتخاب کنید و با دستی باز خرید کنید. 

شهرهای پرجمعیت به سبب وجود مراکز تجاری تفریحی، امکانات خرید و مراکز خرید بسیاری دارد. مراکز خرید معمولا امکانات بیشتر نسبت به بازارها دارند. کرج از جمله این شهرها است که به راحتی می‌توان انواع محصولات را خرید. معمولا بیشترین مسئله‌ای که افراد برای خرید آن دچار مشکل می‌شوند، لباس و پوشاک است که باید با دقت انتخاب شود. پیدا کردن لباس مناسب، از برندهای مختلف و وجود امکان برای داشتن گزینه‌های مختلف در خرید به شما کمک می‌کند راحت‌تر مدل مورد پسند خود را پیدا کنید. لباس‌هایی که در مراکز خرید کرج وجود دارند، به شما سهولت در انتخاب را هدیه می‌دهند. قطعا تا به حال با این مسئله روبه‌رو شده‌اید که برای خرید خود انواع خاصی را در ذهن داشته باشید که می‌خواهید لباس یا وسیله‌ای مشابه به آن را خرید کنید، اما به سبب محدود بودن کالاهای مغازه‌ها نمی‌توانید به خواسته خود برسید. 

در چنین شرایطی است که نیاز دارید به شهرهای بزرگ‌تر برای خرید خود مراجعه کنید. مراکز خرید کرج با توجه به همین نیاز، انواع مختلفی از کالاها را دارند و به فراوانی هستند که این باعث می‌شود که هر ساله خرید عید را افراد در این شهر انجام دهند و یا برای مراسم مختلف و جشن‌ها، لباس‌های مورد نظر خود را در مراکز خرید کرج پیدا کنند. البته که تنوع هم از مهم‌ترین عواملی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. قطعا سیقله‌ها تفاوت بسیاری دارند و نمی‌توان برای تمامی افراد یک برند و یک شکل از کالا را در نظر گرفت. تنوع زیاد کمک می‌کند تا افراد بتوانند کالای مورد نظر خود را با سلیقه و مطابق میل خود خریداری کنند. در مراکز خرید کرج، می‌توان با این تنوع روبه‌رو شد و از خرید لذت برد‌.

 

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت




تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 101/4/5 | 3:59 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر
   << مطالب جدید تر               مطالب قدیمی تر >>