سفارش تبلیغ
صبا ویژن



تشخیص شارژر اصلی آیفون

 

از سال 2021 تا کنون بیش از یک میلیارد گوشی آیفون فعال در سطح دنیا وجود دارد. هریک از این گوشی‌ها برای ادامه کارکرد به یک شارژر آیفون نیاز دارند. اپل برند بسیار محبوبی است و از این نظر، تولید کنندگان بسیاری، در زمینه لوازم جانبی برای این برند شارژر، هندزفری، کابلهای مبدل و غیره را تولید می‌کنند. از این رو راه‌های تشخیص شارژر اصلی آیفون می‌تواند کمک کند تا شما خرید خوبی را تجربه کنید.

شارژری که با استانداردهای لازم تولید نشده باشد قطعاً می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برای شما به بار آورد. از این رو لازمه‌ی جلوگیری از هرگونه مشکل این است که شما بدانید چگونه شارژر اصلی آیفون را از نمونه فیک یا تقلبی تشخیص دهید.

 

یکی دیگر از دلایل مهمی که شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کند، این است که محصولات شرکت اپل به هیچ وجه قیمت ارزانی ندارند و از این رو بسیاری از این مساله سو استفاده کرده و لوازم جانبی تقلبی را با قیمت گزافی وارد بازار می‌کنند.

اپل جزو اولین شرکتهایی بود که طبق سیاست‌های خود، چند سال پیش تصمیم گرفت تا درون جعبه گوشی شارژر را قرار ندهد و کاربر مجبور بود تا به صورت جدا برای آیفون جدید خود، شارژر خریداری کند.اگر قصد خرید شارژر آیفون 13 را دارید حتما در ادامه همراه ما باشید. 

اما جای نگرانی نیست ما در این مقاله چند روش ساده را برای شما بازگو می‌کنیم تا به کمک آن بتوانید شارژر اصلی را از نمونه فیک تشخیص دهید. پس حتماً تا پایان متن همراه ما باشید و به تصاویری که در مقاله وجود دارند، نهایت توجه را داشته باشید. تا بتوانیم براحتی به تشخیص آداپتور اصلی آیفون کمک کنیم.

راه های تشخیص شارژر اصلی آیفون

هنگام خرید شارژر اولین چیزی که توجه شما را باید جلب کند، بسته بندی و نوشته‌های درج شده بر روی محصول است. شارژرهایی که توسط اپل مجوز استفاده را می‌گیرند، آرم این شرکت را بر روی بسته بندی و همچنین بدنه محصول به همراه دارند و متن معروف Made for iPhone بر روی بسته‌بندی قید شده است.

تشخیص شارژر اصلی آیفون

بعد از جعبه یکی از راه‌های ساده برای تشخیص شارژر اصلی اپل از نمونه فیک توجه به نوشته‌های درج شده بر روی کابل لایتنینگ است. بر روی کابل لایتنینگ اصلی یک نوشته و به دنبال آن شماره سریال 12 رقمی را پیدا می‌کنید. این متن به صورت Designed by Apple in California و به دنبال آن Assembled in China ، Assembled in Vietnam و یا Indústria Brasileira درج شده است. این موارد برای تشخیص شارژر اصلی آیفون  هم صدق میکند.

 

 

تشخیص شارژر اصلی آیفون

پس از چک کردن این مرحله، نوبت به اتصال کابل لایتنینگ می‌رسد. خود اپل در صفحه پشتیبانی سایت رسمی خود راه‌های بسیار خوبی را برای تشخیص این قسمت معرفی کرده است. به عنوان مثال انتهای کابل شارژ اپل و درست در قسمت اتصال لایتنینگ شما کانکتورهای طلایی یا نقره‌ای رنگ که به صورت منحنی و گرد طراحی شده‌اند را می‌بینید. اما در نمونه تقلبی این کانکتورها با گوشه‌های تیز و خشن طراحی شده اند. علاوه بر این رنگ درگاه لایتنینگ به تنهایی گویای همه چیز است. در نمونه اصلی اتصال لایتنینگ رنگ شفاف و نقره‌ای دارد در حالیکه نمونه تقلبی تیره تر می‌باشد. پس تا به اینجا چند راه تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی رو بیان کردیم.

 

 

تشخیص شارژر اصلی آیفون

بد نیست تا اتصال USB که به آداپتور هم متصل می‌شود را بررسی کنید. شرکت اپل به صورت مستقیم به این موضوع اشاره کرده است که کابل‌های تقلبی در ساختن الگوی اتصال کابل به نسبت نمونه اصلی روشی متفاوت دارند. همانطور که در تصویر می‌بینید، چفت‌های USB در نمونه کپی به صورت مربعی بوده و با فرورفتگی‌هایی همراه است. با همین اطلاعات به ظاهر ساده میتونید نحوه تشخیص کابل شارژر اصلی آیفون را بیاموزید.

 

تشخیص شارژر اصلی آیفون

یکی از پرطرفدارترین نمونه‌ها از آداپتورهای آیفون، آداپتور 20 وات اپل است و با توجه به اینکه در بازار فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است، بد نیست تا به چند نکته هم در مورد این آداپتور اشاره کنیم. طبق معمول ابتدا به سراغ جعبه می‌رویم. جعبه شارژر اصلی که تصویر آداپتور روی آن چاپ شده کاملا به رنگ سفید می‌باشد. توجه به فونتهای نوشته شده روی جعبه از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. پس از این موارد با باز کردن جعبه و دسترسی به آداپتور باید سریال درج شده روی آداپتور و جعبه آن را باهم تطابق دهید. در ضمن نوشته‌های روی آداپتور اصلی بسیار تار و محو چاپ شده‌اند زیرا اپل از جوهری استفاده کرده است که برای محیط زیست ضرری نداشته باشد. اما در نمونه کپی این نوشته ها تیره ‌تر هستند. یکی دیگر از روش‌ها نیز توجه به قسمت اتصال USB و همچنین پین‌های آن است. پس تشخیصشارژر اصلی 20 وات آیفون اونقدر ها هم سخت نیست.

جمع بندی برای تشخیص شارژر اصلی آیفون از تقلبی

شاید یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی که می‌توانید برای گوشی خود خریداری کنید شارژر اصلی اپل باشد چرا که ارتباط مستقیمی با سلامت باتری شما دارد. گوشی‌های آیفون هم در بخش باتری دارای حساسیتهای بسیاری هستند و چنانچه شما از یک شارژر تقلبی استفاده کنید ممکن است سلامت باتری گوشی شما به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر به این مطلب علاقه دارید بهتر است محختوای کامل را در بلاگ خاص باکس مطالعه کنید در وب سایت خاص باکس به نشانی زیر تمام این موارد رو برای شما تحلیل و بررسی و موشکافی کردیم.





تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/6/21 | 5:43 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر


رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

در صفحه هوم اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی را که فالو و دنبال کردید به شما نمایش داده میشود،وقتی شما وارد اپلیکیشن اینستاگرام میشوید برای اینکه بتوانید پست های منتشر شده جدید را ببینید، میبایست صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.رفرش نشدن صفحه اصلی اینستاگرام به این معنی است که شما نمی‌توانید به پست هایی که جدید منتشر شده است دسترسی داشته باشید. و آنها را ببینید ، خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام بدین صورت است که زمانی که شما برنامه اینستاگرام را باز میکنید، با صفحه ای کاملا سفید روبه رو میشوید و نمیتوانید هیچ حرکتی در پیج اینستااگرام خود انجام دهید. و حتی وقتی به قسمت دایرکت میروید هم هیچ پیامی نمیتوانید دریافت یا ارسال کنید. و حتی گاهی اوقات هم گزارش شده که کاربران بعد از سفید شدن صفحه اینستاگرام با ارور (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد)  روبه رو میشوند و به صورت کامل دسترسی به اکانت اینستاگرام خود را از دست میدهند.

حل مشکل coulden’t refresh feed 

پر بودن فضای موبایل 

بیشتر مواقع به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکلاتی بر میخورد. به مدیریت فایل موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان. با انجام این کار بسیاری از مشکلات اینستاگرام مثل مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.

به اجبار توقف کردن اینستاگرام

بعد از اینکه با استفاده از روش قبلی گفته شده حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را به طور کامل حذف کردید، اکنون باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای انجام دادن این کار به تنظیمات موبایل خود بروید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.


چک کردن گزینه دسترسی به داده ها 

بسیاری از افراد که با مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود در اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش داده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و برسی کردن ارور های نمایش داده شده ، مشکل couldn’t refresh اینستاگرام خود را به راحتی رفع کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تعویض زبان موبایل

پیشنهاد میکنم که حتما  از این راهکار هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

 

رفع مشکل من ربات نیستم در اینستاگرام

 

اگر شما هم هنگام فعالیت در اکانت اینستاگرام خود با ارور من ربات نیستم اینستاگرام مواجه شدید و بسیار ناراحت و سردرگم شده اید و به دنبال پاسخ سوال چطور تست من ربات نیستم اینستاگرام را انجام دهم؟ هستید به مکان خوبی مراجعه کردید. ما در این قسمت از آموزشمان قصد داریم به روش حل مشکل i’m not a robot اینستاگرام بپردازیم.

رفع ارور من ربات نیستم اینستاگرام

وقتی با تست من ربات نیستم اینستاگرام روبه رو میشوید، تست من ربات نیستم recaptcha حریم خصوصی اینستاگرام نصفه نمایش داده میشود وشما قادر به رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام نیستید. اما حال سوال اینجاست چه راهی برای حل مشکل نصفه باز شدن من ربات نیستم اینستاگرام وجود دارد ؟ تا آخر این آموزش همراه ما باشید تا روش حل مشکل بازشدن صفحه من ربات نیستم اینستاگرام را بیاموزید.

ارور i’m not a robot یعنی چه ؟

وقتی درحال فعالیت در اکانت خود هستید و با ارور من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید کلمه 30 روز را در متن اخطار من ربات نیستم اینستاگرام مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود. حالا شاید بگویید که چگونه مشکل i’m not a robot در اینستاگرام را حل کنیم؟

مخاطبان زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به پیج اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم. بهترین راه این است که برای رفع این مشکل به یک متخصص اینستاگرام مراجعه کنید. 

رفع مشکل سن در اینستاگرام


اینستاگرام در آذرماه سال 98 اعلام کرد که شرط سنی حداقل 13 سال در هنگام ثبت‌نام را به طور سخت‌گیرانه‌تری به اجرا خواهد گذاشت و بر این اساس وارد کردن تاریخ تولد هنگام ثبت نام را اجباری کرد و هدف از این موضوع را جلوگیری از ثبت نام افراد زیر 13 سال در این شبکه اجتماعی اعلام کرده است.

برای اینکه فعالیت‌های شما به ‌واسطه سن، در اینستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنید که آیا سن خود را درست وارد کردید یا نه. برای این کار طبق روش زیر عمل کنید:

1- وارد پروفایل خود شوید.

2- گزینه Edit profile را انتخاب کنید.

3- به انتهای صفحه اسکرول کرده و گزینه Personal Information Setting را انتخاب کنید.

4- گزینه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاریخ تولد خود را تغییر دهید.

بازیابی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

اگر شما هنگام ثبت نام سن خود را به میلادی زیر 13 سال وارد کنید،یا در قسمت ویرایش نمایه سن خود را تغییر و به زیر 13 سال ببرید، اینستاگرام حساب شما را غیر فعال میکند، و دیگر نمیتوانید وارد اکانت خود شوید،و با خطای زیر روبه رو میشوید. سن شما برای استفاده از اینستاگرام کافی نیست. You are not old enough to use Instagram

برای رفع مشکل سن در اینستاگرام روش های بسیاری وجود دارد ولی نکته ای که وجود دارد این است که در صورتی که درست و به موقع انجام ندهید ممکن است، حساب شما برای همیشه بسته و حذف شود،پیشنهاد ما این است که بعد از اینکه این مشکل برای اکانت شما پیش اومد، به هیچ وجه دستکاری نکنید، و این کار را به دست یک متخصص بسپارید.

 

رفع مشکل Your Account was compromised

 

اگر شما هم در اینستاگرام با خطای  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده اید یا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دریافت کرده اید و در حال حاظر به دنبال راهی برای رفع مشکل  Your Account was compromised هستید باید بگویم که به جای خوبی مراجعه کرده اید ما در آموزش قراره به نحوه رفع مشکل قفل شدن پیج اینستاگرام بپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم به یکی از سوالات پر تکرار یعنی Change password در اینستاگرام یعنی چه ؟ پاسخ میدهیم.change pssword در اینستاگرام یعنی رمز عبور را تغییر دهید.

رفع مشکل Your Account was compromised 

-1 وقتی با پیغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شدید. روی change password کلیک کنید.

-2 بعد از این که روی change password کلیک کردید.با صفحه تازه ای رو به رو میشوید.

-3سه کادر وجود دارد در کادر اول یعنی old password رمز حال حاظر پیج خود را وارد کنید. old pssword یعنی همان رمز قدیمی اکانت شما

-4در کادر دوم و سوم یعنی کادر های new password و new pssword again یک رمز عبور جدید وارد کنید ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

-5 و در آخر روی تایید در پایین صفحه کلیک کنید. اگر تایید نشد احتمالا رمزی که در کادر دوم و سوم وارد کردید با هم متفاوت هستند.

خوب به همین راحتی و با استفاده از روش گفته شده میتوانید مشکل Your Account was compromised اینستاگرام یا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتی حل کنید و به فعالیت در اکانت خود ادامه دهید. فقط توجه کنید بعد از این که این مشکل را رفع کردید تا 72 ساعت هیچ نوع فعالیتی لایک.کامنت.فالو و آنفالو انجام ندهید.




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 101/6/14 | 3:22 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر


اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی را دارید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم نکات کاربردی و مهمی را در این باره خدمت شما عزیزان توضیح دهیم؛ بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که صاحب آشپزخانه‌های بزرگ و یا رستوران هستید، بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید.

همان طور که می‌دانید برای داشتن یک آشپزخانه یا رستوران مجهز و کامل، باید وسایل اولیه آن نظیر یخچال، اجاق گاز، فر و... را تهیه کنید. برای خرید هر کدام از این وسایل لازم است پارامترهایی را در نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهترین‌ها را تهیه کنید. ما در این جا در مورد خرید اجاق گاز صنعتی ، شما عزیزان را راهنمایی می‌کنیم و خواهید دانست که چگونه می‌توانید یک اجاق باکیفیت را تهیه کنید.

اگر به بازار سری زده باشید، خواهید دید که مدل‌ها و طرح‌های متفاوتی از اجاق گازها در بازار وجود دارد و این خود یک مزیت است که هر فرد می‌تواند بسته به نیاز و سلیقه‌ خود خرید کند؛ اما دقت داشته باشید که علاوه‌بر طرح و مدل باید شرکت سازنده‌ اجاق گاز، سایز و بسیاری از پارامترهای دیگر را نیز در نظر داشته باشید. در ادامه‌ مقاله در این باره توضیحات بیش‌تری خواهیم داد.

خرید اجاق گاز صنعتی مرغوب

همان طور که در بخش مقدمه هم توضیح دادیم، برای کار کردن در یک آشپزخانه بزرگ لازم است اجاق گاز خوبی را خریداری کنید تا در طول کار بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشید. در آشپزخانه‌ها از اجاق گازها استفاده‌های زیادی می‌شود که می‌توان به پخت غذاهای اصلی، پخت انواع خورشت‌ها، دسر و میان وعده‌ها اشاره کرد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید اجاق گاز صنعتی، یکی از ضروری‌ترین و اولین کارهایی است که باید برای داشتن یک آشپزخانه مجهز انجام دهید. اجاق گازها کاربردهای بسیار زیادی دارند و بسته به طراحی و تولید، هر کدام ویژگی‌های متفاوتی را شامل می‌شوند. اکثر اجاق گازهایی که صنعتی هستند از جنس استیل بوده و ضد زنگ هستند.

اگر صاحب یک رستوران، کترینگ و یا کافه هستید، لازم است در لیست خرید خود، اجاق گاز را فراموش نکنید. در ساخت برخی از اجاق گازها از ترموکوپل استفاده شده است و این می‌تواند یکی از ویژگی‌های خوب اجاق گاز به حساب آید. در زمان قطع شدن، در صورتی که اجاق دارای ترموکوپل باشد، به طور اتوماتیک گاز شعله قطع می‌شود. در کل واضح است که اجاق گاز صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارامترهایی که باید در خرید اجاق گاز صنعتی خوب در نظر بگیرید

در بخش قبلی مقاله به طور کلی توضیح دادیم که یک اجاق گاز صنعتی مرغوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم مواردی را بیان کنیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را در نظر بگیرید و در نهایت بسته به سلیقه و نیازتان خرید خود را انجام دهید.

مواردی که باید برای خرید اجاق گاز صنعتی در نظر داشته باشید، عبارت است از:

1-متفاوت بودن اندازه‌های شعله اجاق گاز: یکی از مواردی که بهتر است در خرید اجاق گاز به آن دقت کنید، سایز شعله‌های اجاق است. خروجی حرارتی شعله‌ها با یکدیگر متفاوت است و مسلما برای پخت غذاها نیاز به حرارت‌های متفاوتی دارید. در نتیجه اگر اجاق گازی را انتخاب کنید که اندازه‌های شعله‌ی آن متفاوت باشد، می‌توانید در پخت انواع غذاها راحت باشید و ظرف‌های کوچک و بزرگ را برای پخت انتخاب کنید.


2-سایز اجاق گاز: حواستان باشد که در هنگام خرید، سایز اجاق را در نظر بگیرید. برای انجام این کار باید در ابتدا محیطی که برای آشپزی در اختیار دارید را بسنجید و جای اجاق خود را انتخاب کنید و بسته به فضایی که در اختیار دارید، اجاق گاز را با سایزی مناسب سفارش دهید.

3-ایمنی اجاق گاز: نکته‌ی مهم دیگر ایمن بودن اجاق گاز است. اگر می‌خواهید در هنگام استفاده از اجاق، با خیال راحت کار کنید، بهتر است اجاق گازی را انتخاب کنید که دارای ترموکوپل و فندک باشد. در بخش قبلی در مورد اجاق گازهای ترموکوپل‌دار صحبت کردیم و مزیت آن‌ها را توضیح دادیم.

4-انتخاب برند معتبر: نکته مهم دیگری که در خرید اجاق گاز صنعتی وجود دارد، برند تولیدکننده اجاق گاز است. توجه داشته باشید که اگر برند معروفی را برای خرید انتخاب کنید، دیگر از بسیاری جهات خیالتان راحت است. البته این نکته را فراموش نکنید که با مراجعه به فروشگاهی معتبر، به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از برندی معروف و مورد اطمینان خریداری کنید.

قیمت اجاق گاز صنعتی

در این بخش در رابطه با قیمت اجاق گاز صنعتی صحبت خواهیم کرد. در بخش‌های قبلی مقاله مواردی را بیان کردیم که لازم است برای خرید یک اجاق گاز خوب آن‌ها را در نظر بگیرید. در همین ابتدا باید خدمت شما عزیزان توضیح دهیم که اگر خرید خود را از فروشگاهی معتبر انجام دهید، علاوه بر یک اجاق گاز صنعتی با ویژگی‌هایی عالی، می‌توانید با قیمتی ایده‌آل و به صرفه خرید خود را انجام دهید. بنابراین باید بگوییم که شرایط بسیار ویژه‌ای را با خرید از این فروشگاه معتبر تجربه خواهید کرد.

البته دقت داشته باشید که در خرید اجاق گاز صنعتی، بسته به ویژگی‌های آن همچون سایز، جنس و...، با قیمت‌های متفاوتی رو به رو می‌شوید؛ اما در ابتدا حواستان باشد که برندهای شناخته شده‌ای را برای خرید انتخاب کنید و سپس بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصول خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

 

در این مقاله در رابطه با خرید اجاق گاز صنعتی صحبت کردیم و تلاش کردیم مواردی را بیان کنیم که بتواند شما عزیزان را برای یک خرید خوب راهنمایی کند. در ابتدا ویژگی‌های کلی یک اجاق گاز خوب را بیان کردیم و پس از آن به بررسی مواردی پرداختیم که پیش از خرید لازم است آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بسته به محیطی که در اختیار دارید و همچنین سلیقه‌ خودتان خرید نهایی را انجام دهید. امیدوار هستیم با مطالعه‌ این مقاله و خرید از این فروشگاه معتبر، در نهایت بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید. سایت جویشگر با معرفی لیستی از برترین فروشگاه‌های فروش انواع اجاق گاز صنعتی امکانی را برایتان فراهم کرده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید بهترین اجاق گاز را با قیمتی مناسب از تامین کننده‌ای معتبر خریداری کنید.





تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 101/6/2 | 5:50 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

نقاشی ساختمان برای بهبود فضای خانه و محل کار بسیار ضروری است. با رنگ کردن خانه می‌توانید ظاهر و احساس خانه را تغییر دهید. بدون شک هزینه نقاشی ساختمان بالاست. اما چگونه می‌توان این هزینه را کاهش داد؟ در ادامه به راهکارهایی اشاره خواهیم کرد تا قیمت نقاشی ساختمان برایتان معقول شود. با ما همراه باشید. 

1- از چند استاد نقاش ماهر استعلام قیمت کنید

قبل از اینکه کار را به یک استاد نقاش بسپارید بهتر است از چند نفر استعلام قیمت کنید. ترجیحا به سراغ مجموعه‌های قدیمی و افراد با سابقه بروید. زیرا تخمینی که در قیمت دارند دقیقتر است. بعلاوه همیشه افرادی که قیمت بسیار پایینی ارایه می‌کنند منصف نیستند و ممکن است از رنگ درجه 2 یا 3 استفاده کنند که عمر کمتری دارند و شما هم اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد. من به شما کافه نقاشی معرفی می‌کنم قدمت 50 ساله دارد و پروژه‌های بسیاری را با موفقیت و کیفیت فوق العاده به سرانجام رسانده اند. 

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

2- خودتان نقاشی کنید

اگر نمی‌خواهید هزینه کنید، خودتان قلم و غلتک به دست بگیرید و نقاشی کنید. البته باید بدانید که اصلا کار ساده ای در پیش ندارید و ممکن است با خرابکاری که می‌کنید هزینه بیشتری برای خود بتراشید. با این حال در این صورت تنها هزینه تهیه رنگ و قلم و .... را باید پرداخت کنید. 

3- دیر به دیر رنگ نکنید

هرگز صبر نکنید که مثلا ده سال بگذرد و بعد خانه را نقاشی کنید. این کار باعث افزایش هزینه‌های شما خواهد شد. به عنوان مثال هرچقدر این زمان بیشتر شود هزینه زیرسازی و آماده سازی افزایش پیدا خواهد کرد. بعلاوه ممکن است دوده و کثیفی بیشتری به خورد دیوارها و سقف ها برود که کار را برای بهبود بسیار سخت کند. 

4- در انتخاب رنگ دیوار دقت کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای انتخاب رنگ انجام دهید این است که رنگ‌هایی به جز سفید انتخاب کنید. این رنگ ها معمولا پوشش بالایی دارند و در نتیجه لازم نیست چند لایه از آن به دیوارها زده شود و در نهایت قیمت تمام شده نقاشی ساختمان را کاهش خواهد داد. البته این مساله خیلی به رنگ بستگی دارد که باید با نقاش مشورت کنید. 

نتیجه گیری 

برای کاهش هزینه های نقاشی ساختمان باید تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره شد را رعایت کنید. اگر زمان و مهارت کافی دارید می‌توانید خودتان بسیاری از کارها را در کنار استاد نقاش انجام دهید. دقیقا مانند یک کارگر حرفه ای که همین کار از هزینه های شما خواهد کاست. 

منبع: 

https://www.linkedin.com/pulse/%25DA%25A9%25D8%25A7%25D9%2587%25D8%25B4-%25D9%2582%25DB%258C%25D9%2585%25D8%25AA-%25D9%2586%25D9%2582%25D8%25A7%25D8%25B4%25DB%258C-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AE%25D8%25AA%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584-1401-paintingcafe/







تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 101/5/29 | 5:40 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر

رنگ کردن خانه می‌تواند گاها، هزینه‌های زیادی را ایجاد کند، از این را می‌تواند با محدود کردن دامنه تحت پوشش و استفاده معقولانه‌تر از رنگ، هزینهنقاشی ساختمان را تا حدود زیادی کاهش داد. در ادامه قصد داریم به بیان 6 نکته که با رعایت آن‌ها می‌توانید هزینه نقاشی ساختمان را کاهش دهید خواهید پرداخت. با ما همراه باشید.

صرفه جویی در هزینه نقاشی ساختمان

برای ایجاد تنوع یا تغییر دکوراسیون، نقاشی ساختمان می‌تواند یک گزینه عالی و کم‌هزینه‌تر از سایر آیتم‌های دکوری باشد. اما با تفکر و برنامه‌ریزی می‌توانید، هزینه نقاشی ساختمان را چه در بیرون و چه در داخل خانه، به حداقل برسانید. در این موارد تفاوتی ندارد که یک نقاش حرفه‌ای فرآیند رنگ‌آمیزی خانه را انجام می‌دهد و یا خودتان دست‌به‌کار شده‌اید. در ادامه به بیان برخی موارد که می‌توانید به شما در کاهش هزینه‌ها کمک کند، خواهیم پرداخت.

C:\Users\G10\Desktop\نقاشی ساختمان.jpg

  • تخمین قیمت رنگ آمیزی ساختمان

قبل از نقاشی ساختمان، لازم است که هزینه‌های احتمالی را برآورد کنید، تا بتوانید بودجه خود را مدیریت کرده و به‌طور آگاهانه انتخاب کنید. قیمت نقاشی ساختمان بسته به نوع رنگ، سطوح خارجی یا داخلی، تزئینات و... متغیر می‌باشد.

  • کاهش هزینه نقاشی ساختمان

به‌طورکلی هزینه نقاشی ساختمان به دو دسته تقسیم می‌شود:

هزینه‌های مربوط به نیروی کار:

بزرگ‌ترین بخش هزینه‌ها به این قسمت مربوط می‌شوند. بخش زیادی از زمان در هنگام نقاشی ساختمان، برای آماده‌سازی سطح کار صرف می‌شود، تا درنتیجه رنگ بهتر روی سطح اعمال شود. بنابراین یکی از راه‌هایی که می‌توانید هزینه‌ها را به مقدار زیادی کاهش دهد، درواقع کاهش زمانی است که نقاش روی تمیز کردن، بتونه کردن و... صرف می‌کند.

  • هزینه رنگ‌آمیزی و مواد

بعد از هزینه‌های مربوط به نیروی کار، رنگ به‌عنوان بزرگ‌ترین هزینه در نقاشی ساختمان محسوب می‌شود. قیمت رنگ می‌تواند به عوامل مختلفی ازجمله کیفیت یا ویژگی‌های خاص رنگ بستگی داشته باشد. به‌عنوان مثال: برخی از رنگ‌ها در برابر کپک و باکتری مقاوم‌اند و برخی دیگر ممکن است بو یا گاز کمتری داشته باشند. در این موارد می‌توانید با بررسی نمونه‌های مختلف و مقایسه، نمونه مناسب‌تری انتخاب کنید. بعد از رنگ، هزینه‌های دیگری نیز مانند: نوار، برس، غلتک و سایر تجهیزات و لوازم موردنیاز وجود دارد.

6 نکته برای صرفه جویی در هزینه نقاشی ساختمان

با استفاده از مواردی که در بالا بیان شد، می‌توانید هزینه‌های خود را به‌طور مؤثری کاهش دهید، اما نکات دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به شما در کاهش قیمت نقاشی ساختمان کمک کند که در ادامه به بیان برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • پیشنهاد‌های مختلفی را بررسی کنید.

حتماً قبل از استخدام نقاش ساختمان، پیشنهاد‌های و سرویس‌های مختلف را موردبررسی قرار دهید. با پرس‌وجو از دوستان یا پلتفرم‌های مختلف، مناسب‌ترین قیمت و باکیفیت‌ترین مورد را انتخاب کنید. حتماً از نقاش درباره اینکه چه مقدار زمان برای آماده‌سازی و نقاشی، چه نوع رنگی  استفاده می‌کند، چندلایه رنگ به کار می‌برد و سایر هزینه‌ها، سؤال کنید.

  • قبل از انجام کار قرارداد تنظیم کنید.

تنظیم قرارداد به‌صورت کتبی، می‌تواند قیمت و کیفیت را برای شما تضمین کند. این قرارداد می‌تواند بسیار ساده باشد، به‌عنوان مثال بنویسید: ما قصد داریم دیوار را بتونه بزنیم و سپس دولایه رنگ به کار ببریم.

  • برخی از کارهای نقاشی را خودتان انجام دهید.

شما می‌توانید با انجام برخی کارها مانند: خرید یا اجاره تجهیزات رنگ‌آمیزی، تمیزکاری سطح موردنظر برای پوشش رنگ و...، در کاهش هزینه‌ها نقش مؤثری داشته باشید.

  • رنگ‌آمیزی را زمان زیادی به تعویق نیندازید.

رنگ‌آمیزی مجدد را قبل از ظاهر شدن نشانه‌های سایش یا پوسته‌پوسته شدن رنگ انجام دهید. این کار به کاهش زمان آماده‌سازی سطح کمک می‌کند و درنهایت قیمت نقاشی ساختمان را کاهش می‌دهد.

  • محدوده عملیات را کاهش دهید.

قبل از امضای قرارداد به دنبال راهی برای کاهش محدوده و کارهایی که برای شما مهم نیستند باشید. به‌عنوان مثال برای صرفه‌جویی در رنگ و زمان، ممکن است بخواهید از رنگ‌آمیزی سقف و فضای داخلی کمد دیواری خودداری کنید.

  • استراتژی نقاشی را مشخص کنید.

به‌عنوان مثال در برخی موارد در رنگ‌آمیزی مجدد، درصورتی‌که رنگ قبلی ویژگی‌های مطلوب را داشته باشد، می‌توان از یک لایه رنگ به‌جای دو لایه رنگ بر روی آن استفاده کرد. ازاین‌رو شرایط مختلف ساختمان را بررسی کرده و استراتژی خوبی را برای کاهش هزینه نقاشی ساختمان به کار ببرید.

جمع بندی

با به‌کارگیری موارد ذکرشده می‌توانید هزینه نقاشی ساختمان را به‌طور مؤثر کاهش دهید و بودجه خود را برای موارد مهم‌تر ذخیره کنید. در آخر توجه داشته باشید که برای نقاشی ساختمان از موسسه‌ها و افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید و صرفاً پایین‌ترین قیمت نقاشی ساختمان را انتخاب نکنید و کیفت کار را با دقت بررسی کنید.

منبع: 6 نکته برای صرفه‌جویی در هزینه نقاشی ساختمان





تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 101/5/20 | 6:19 عصر | نویسنده : احمد هاشمی | نظر
   << مطالب جدید تر               مطالب قدیمی تر >>